نگرانی امنیتی صهیونیست‌ها از میزبانی بایدن

نگرانی امنیتی صهیونیست‌ها از میزبانی بایدن
سه شنبه 21 تير 1401 - 17:54

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در آستانه سفر رئیس جمهور آمریکا به اراضی اشغالی از آمادگی خود و فعال شدن لایه‌های مختلف پدافندی خبر داد.

العالم - فلسطین اشغالی

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی از آمادگی کامل خود برای میزبانی از رئیس جمهورآمریکا که فردا چهارشنبه قصد سفر به فلسطین اشغالی را دارد، خبر داد.

به نوشته وبگاه «عروتص شوع» وزارت جنگ رژیم اسرائیل روز سه شنبه اعلام کرد که آماده‌ ورود «جو بایدن»، رئیس‌جمهور آمریکا به فرودگاه بین‌المللی «بن گوریون» شده است.

بر اساس این گزارش، این وزارتخانه مسئول تسهیل مراسم استقبال از بایدن در فرودگاه است. در این فرودگاه یک مجتمع امن برای اسکان صدها شرکت کننده از جمله مقامات مختلف و روزنامه نگاران ساخته شده است. منطقه تعیین شده همچنین شامل یک فرش قرمز، ۱۵۰ صندلی، صحنه برای خبرنگاران و عکاسان، یک صحنه برای سخنرانی است.

پس از ورود بایدن، یگان‌های دفاع موشکی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی،چندین سامانه موشکی از جمله «پیکان»، «فلاخن دیوید»، «گنبد آهنین» را هدایت خواهد کرد.

«یووال گابای» معاون اداره لجستیک و دارایی و رئیس واحد عملیات لجستیک وزارت جنگ رژیم اسرائیل گفت: «تیم وزارت لجستیک به طور شبانه‌روزی تلاش کرده تا اطمینان حاصل شود که از جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده استقبال خواهد کرد. این مراسم به صورت کاملا حرفه‌ای و محترمانه انجام می‌شود. ما در حال همکاری با دفتر نخست وزیر، وزارت خارجه، سازمان فرودگاه ‌های اسرائیل و غیره هستیم. صدها نفر از متخصصان از رئیس جمهور و هیات همراه و همچنین خبرنگاران زیادی که انتظار می‌رود این بازدید را پوشش دهند، استقبال خواهند کرد.»

چندی قبل مقام ارشد پلیس رژیم صهیونیستی گفت که تل‌ آویو برای حملات احتمالی حین سفر جو بایدن به فلسطین اشغالی آماده می‌شود.

«کوبی شبتای» کمیسر پلیس در یک نشست توجیهی به مقامات ارشد امنیتی این رژیم گفته که تعداد نیروها را در خیابان‌ها افزایش دهند و سطح هوشیاری خود را حفظ کنند. وی از خنثی شدن ده‌ها حمله تروریستی در شهرهای بزرگ فلسطین اشغالی خبر داد. گفته می‌شود که رژیم موقت صهیونیستی برای موجی از حملات احتمالی در جریان سفر جو بایدن، آماده می‌شود.

پلیس رژیم صهیونیستی در حال بررسی این احتمال است که گروه‌های فلسطینی ممکن است در زمانی که رئیس جمهور آمریکا در اراضی اشغالی حضور دارد، حمله کنند و همچنین رویدادهایی را که میزبان هزاران نفر در تعطیلات تابستانی هستند، هدف قرار دهند.

کوبی شبتای مدعی شد: «یگان ضد ترور در هفته‌های گذشته تعدادی از مظنونان را دستگیر کرده‌اند.»

پربیننده ترین خبرها