ترند شدن هشتگ عملیات «الوعد الصادق» در سالگرد این عملیات

ترند شدن هشتگ عملیات «الوعد الصادق» در سالگرد این عملیات
سه شنبه 21 تير 1401 - 22:18

امروز سه شنبه هشتگ لبنانی (عملیات الوعد الصادق) و هشتگ های دیگری مانند (پیروزی تیرماه) و (مردان خدا در میدان) منتشر شد در این کشور پربازدید شد. عملیات نظامی "الوعد الصادق" در سال 2006 توسط حزب الله و مجاهدین مقاومت اسلامی در مرز لبنان - فلسطین با موفقیت انجام شد.

العالم_داغ های مجازی

بر کسی پوشیده نیست که رژیم جعلی صهیونیستی در حال حاضر با مرگ دست و پنجه نرم می کند، در شرایط آشفته داخلی، سیاسی و امنیتی خود، مرگ بالینی آهسته را تجربه می کند و هر روز با چشمان خود، وعده حتمی از بین رفتنش را می بیند. این غده سرطانی که به زور در منطقه، به ویژه در سرزمین اسلامی عربی فلسطین پدیدار شده است، به زودی از بین خواهد رفت.

سالگرد عملیات 12 ژوئیه 2006، خاطره ای جاودانه از مقاومت اسلامی است، در آن روز، مقاومت لبنان موفق به انجام عملیات الوعد الصادق شد که در طی آن، دو سرباز رژیم صهیونیستی را به اسارت گرفت. مقاومت بعداً توانست این دو اسیر را با تعدادی اسیر و بقایای پیکر شهدای لبنانی، فلسطینی و عرب مبادله کند.

این عملیات رژیم اشغالگر صهیونیستی را متحیر کرد، سیصد نفر در اجرای این ماموریت مفصل شرکت کردند که با دستگیری دو سرباز رژیم صهیونیستی و کشته شدن هشت نفر در نقطه ای عاری از رصد صهیونیست ها در عیتا الشعب به پایان رسید.

ترند شدن عملیات الوعد الصادق (وعده راستین)، یادآور این خاطره دل انگیز است که در چهارشنبه دوازدهم تیرماه 1385 تحقق یافت.

یک کاربر لبنانی در توئیت خود نوشت: وذکّرهم بأیّامِ الله



زینب در توئیتش نوشت: در روزی مثل امروز، در سال 2006، ما داشتیم به زندگی عادی و معمول خود ادامه می دادیم، همزمان گروهی از جوانان در آتش خط مقدم بودند و سعی می کردند سربازان دشمن را اسیر کنند تا آنها را با اسرای ما در زندان های اسرائیل مبادله کنند. هزاران تبریک به شهدا و رهبران و مجاهدان مقاومت!



فاتیما کاربر لبنانی نوشت: در چنین روزی مجاهدان مقاومت اسلامی همچون «بنیان مرصوص»، محکم جنگیدند. پس خداوند آنها را دوست داشت. هنگامی که رژیم اشغالگر می خواست با جنگ 33 روزه خود، چراغ مقاومت را خاموش کند، خداوند نور آن را کامل نمود و مقاومت را یاری کرد.

یک کاربر لبنانی دیگر در توئیت خود به یک جمله معروف در میان لبنانی ها (احتدم الموت) اشاره کرد که مجاهدان مقاومت پس از مرگ صهیونیست ها بر روی دیوار نوشتند: مرگ بیداد کرد.

این کاربر نوشت: 21 تیر، روزی که مرگ بیداد کرد و ما پیروز میدان بودیم.

پربیننده ترین خبرها