والی هرات خواستار از سرگیری صدور ویزای کار از سوی ایران شد

والی هرات خواستار از سرگیری صدور ویزای کار از سوی ایران شد
پنج‌شنبه 23 تير 1401 - 12:44

والی هرات در دیدار سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در این ولایت، ضمن قدردانی از کمک‌های ایران به مردم افغانستان، خواستار از سرگیری صدور ویزای کار برای شهروندان افغانستانی شد.

العالم - افغانستان

والی هرات در دیدار با سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در این ولایت خواهان همکاری‌های بیشتر در عرصه‌های مختلف از سوی جمهوری اسلامی ایران شد.

مولانا نوراحمد اسلام جار والی هرات در این دیدار گفت: کنار همکاری‌های مختلفی که جمهوری اسلامی ایران در طول سالیان متمادی با شهروندان و حکومت افغانستان داشته است، چالش‌ها و مشکلات زیادی از ساکنان رفع شده که ما سپاسگزار این همکاری و کمک هستیم.

وی ادامه داد: امیدواریم سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران کنار صدور ویزای جهانگردی و تجاری، صدور ویزای کار را همانند گذشته آغاز کند.

محمد صدیقی فر سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در هرات نیز در این دیدار با اشاره به اینکه مقام‌های ایرانی آماده هستند تا در تمام عرصه‌ها با افغانستان همکاری‌ها را بیش از پیش گسترش دهند، گفت: «موضوع ویزای کار با مقام‌های ارشد جمهوری اسلامی در میان گذاشته می‌شود و همکاری‌ها برای اجرای این روند جریان دارد.»

سرکنسول جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: تلاش‌های اداره شهرداری هرات برای زیبا سازی هرات ستودنی است و خراسان رضوی آماده است تا در راستای زیباسازی شهر، تنظیم فضای سبز، مبلمان شهری، نصب ایستگاه اتوبوس، پارکینگ‌ها و دیگر برنامه‌ها برای گسترش و زیبا سازی این ولایت همکاری کند.

فارس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها