حمله سایبری علیه وب‌سایت شهرداری قدس اشغالی

حمله سایبری علیه وب‌سایت شهرداری قدس اشغالی
پنج‌شنبه 23 تير 1401 - 16:38

رسانه‌های عبری حمله سایبری علیه وب‌سایت شهرداری قدس اشغالی و خارج از دسترس شدن این وب‌سایت را تایید کردند.

العالم - فلسطین اشغالی

پایگاه اینترنتی صهیونیستی "حبوراه" خبر حمله سایبری علیه وب‌سایت شهرداری قدس اشغالی را تایید کرد.

این پایگاه نوشت که یک گروه هکری موسوم به «الطاهره» مدعی حمله سایبری علیه سایت‌های شهرداری «اورشلیم» و شرکت رافائل شده است.

طبق این گزارش، سایت شهرداری قدس اشغالی خارج از دسترس اما سایت شرکت رافائل طبق روال همچنان فعال است.

پیش از این، کانال تلگرامی «صابرین نیوز» با انتشار خبری فوری از حمله سایبری جدید علیه سایت شهرداری شهر قدس اشغالی موسوم به «اورشلیم» و شرکت رافائل وابسته به وزارت جنگ رژیم صهیونیستی و متخصص در ساخت گنبد آهنین، خبر داده بود. گروه موسوم به «الطاهره» عراق، مسئولیت این حمله سایبری را برعهده گرفته است.

کانال تلگرامی صابرین نیوز همچنین نوشت که رژیم صهیونیستی با وجود سپری شدن بیش از یک ساعت و نیم از هک شدن سایت شهرداری قدس اشغالی، هنوز نتوانسته است آن را احیا کند.

حساب کاربری شبکه قدس نیز به نقل از رسانه‌های عبری از حمله سایبری علیه سایت شهرداری قدس اشغالی خبر داده بود.

این در حالی است که دوشنبه پیش نیز، رسانه‌های رژیم صهیونیستی حمله سایبری علیه سایت شهرداری تل‌آویو را تایید و اعلام کردند که سایت شهرداری تل‌آویو و نیز سامانه مالیاتی از دسترس خارج شده است و «گروه‌های وفادار به ایران» مدعی این حمله سایبری هستند.

این چندمین بار است که وبگاه‌ها و سرورهای دولتی رژیم صهیونیستی از مبدأ عراق هدف حمله سایبری قرار می‌گیرند. آخرین حمله صورت گرفته از این دست به اواخر خردادماه گذشته باز می‌گردد که طی آن، گروه « Sharpboys» سایت‌های گردشگری رژیم صهیونیستی حاوی اطلاعات و کارت‌های اعتباری ۲۰۰ نفر را مورد حمله سایبری از نوع «malwar» (حمله بدافزاری) قرار داد.

فارس

پربیننده ترین خبرها