الحوثی: اصل ولایت ، مانع از نفوذ دشمنان در امت عربی و اسلامی می شود

الحوثی: اصل ولایت ، مانع از نفوذ دشمنان در امت عربی و اسلامی می شود
يکشنبه 26 تير 1401 - 19:17

رهبر جنبش انصارلله یمن گفت امت اسلامی برای مقابله با خطرات انحراف از رویکردهای خود، نیاز به اصل ولایت دارد.

العالمیمن

عبدالملک بدرالدین الحوثی روز یکشنبه طی یک سخنرانی به مناسبت عید غدیرخم گفت : اصل ولایت، مانع از نفوذ دشمنان در امت اسلامی می شود و ملت را از خطرات منافقان در داخل حمایت می کند.

الحوثی افزود: احیای مناسبت روز ولایت ، حفظ پیام بزرگ نبوی و ابلاغ آن به نسل های بعدی است و احیای این مناسبت از اهمیت خاصی برخوردار است چرا که در این مناسبت از خداوند به خاطر کمال دین و اتمام نعمت تشکر می شود.

الحوثی ضمن تبریک این مناسبت فرخنده به ملت مسلمان یمن و همه مومنان در سراسر جهان، گفت: در طول نسل ها، ملت ما این مناسبت را در راستای میراث اعتقادی خود گرامی می دارد.

عبدالملک بدرالدین الحوثی درباره اوضاع منطقه هم گفت: تکفیری ها از ابزارهای صهیونیست ها برای هدف قرار دادن امت اسلامی و عربی هستند.

وی افزود: آنها کسانی را که با اسرائیل دشمنی می کنند ، دشمن اصلی امت اسلامی و عربی می دانند ، درحالی که آمریکا و اسرائیل را به عنوان طرف هایی قرار می دهند که دشمن این امت ها را مشخص می کنند.

رهبر جنبش انصارالله یمن همچنین با اشاره به سفر جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا به منطقه گفت : بایدن به منطقه سفر کرد تا خود را به عنوان کسی که بشریت را رهبری می کند ، معرفی کند و این درحالی است که وی در این سفر به شکل آشکار ، وابستگی خود را به صهیونیست ها اعلام کرد.

پربیننده ترین خبرها