عاملان عملیات العاد: عملیات ما به تلافی ترور فرمانده عبدالله حصاری انجام شد

عاملان عملیات العاد: عملیات ما به تلافی ترور فرمانده عبدالله حصاری انجام شد
سه شنبه 28 تير 1401 - 21:27

دو اسیر فلسطيني صبحی عماد ابوشقیر ملقّب به "صبیحات" و اسعد یوسف الرفاعی تاکید کردند که عملیات قهرمانانه «العاد» را در پاسخ به ترور عبدالله احمد حصری (فرمانده میدانی تیپ جنین از گردان های قدس)، توسط نیروهای رژیم اشغالگر صهیونیستی انجام دادند.

العالم_فلسطین

صبحی ابوشقیر اسیر فلسطینی در نامه خود عنوان کرده است که پس از اجرای عملیات، رسانه ها اطلاعات نادرست زیادی منتشر کردند، از جمله اینکه یک نفر را جلوی چشمان فرزندانش کشته اند که هرگز چنین اتفاق نیفتاده است. همچنین اینکه با راننده خودرویی که آنها را سوار کرده، در ارتباط بوده اند که این نیز نادرست است. وی در پایان تاکید کرد این عملیات در پاسخ به ترور فرمانده عبدالله حصری انجام شد.

ابوشقیر در این نامه توضیح داده است که وی و اسعد الرفاعی دیگر اسیر فلسطینی در مرکز تحقیقات موسوم به جلمه مورد بازجویی سختی قرار گرفتند و بازجویی به مدت 50 روز به طول انجامید. عملیات العاد در تاریخ 5/5/2022 (مصادف با پنجشنبه، 15 اردیبهشت 1401 ) منجر به کشته شدن سه شهرک نشین و زخمی شدن 4 تن دیگر شد. مجریان عملیات، پس از تکمیل بازجویی از مرکز بازجویی جلمه، توسط اداره زندانهای رژیم اشغالگر صهیونیستی به انفرادی زندان رامون منتقل می شود.

گفتنی است اسیر صبحی ابوشقیر متولد1/7/1381 و مجرد است. اسیر اسعد الرفاعی نیز متولد 5/3/1382 و مجرد است. در تاریخ 8/5/2022 این دو نفر پس از تعقیب و گریز در چند روز متوالی، دستگیر شدند.

پربیننده ترین خبرها