تیراندازی روزنامه‌نگار صهیونیست به یک فلسطینی

تیراندازی روزنامه‌نگار صهیونیست به یک فلسطینی
پنج‌شنبه 30 تير 1401 - 09:02

سندیکای روزنامه نگاران فلسطین اعلام کرد: مطبوعات اسرائیل با ارتکاب جنایات علیه فلسطینی ها و بزرگداشت عاملان این جنایات از اشغالگران پیشی گرفتند.

العالم - فلسطين

سندیکا روزنامه‌نگاران فلسطینی نسبت به اقدام موشه بن عامی، روزنامه‌نگار وب‌سایت وای‌نت، که سه‌شنبه به یک غیرنظامی فلسطینی در شمال غرب قدس اشغالی تیراندازی کرده و وی را مجروح کرده، واکنش نشان داد و اعلام کرد: این اقدامات به خوبی نشان می دهد که روزنامه‌نگاران رژیم صهیونیستی، امنیتی هستند.

این سندیکا افزود تجلیل روزنامه یدیعوت آحارونوت از جنایتکار و معرفی وی به عنوان یک قهرمان، بیانگر این است که روش فاشیستی نزد اشغالگران و خبرنگاران آنها ریشه‌دار است زیرا آنان اعدام شهید شیرین ابوعاقله توسط نیروی اشغالگر در ماه می گذشته را نیز محکوم نکردند.

این سندیکا اظهار داشت یائیر لاپید، نخست وزیر رژیم اشغالگر، در توییتی از این روزنامه نگار تمجید کرده و به خاطر جنایتش تبریک گفت که نشان می دهد هر "خبرنگار" در داخل سیستم اشغالگران یک نیروی امنیتی مسلح است.

این سندیکا از همه رسانه‌های عربی و بین‌المللی خواست تا تمام پیوندهای خود را با روزنامه یدیعوت آحارونوت و وب‌سایت آن قطع کرده و این رفتار فاشیستی را محکوم و مطبوعات اشغالگر را کاملا تحریم کنند.

پربیننده ترین خبرها