حزب الله و جنبش امل: لبنان برای حفظ ثروت خود دست به هر اقدامی می زند

حزب الله و جنبش امل: لبنان برای حفظ ثروت خود دست به هر اقدامی می زند
دوشنبه 3 مرداد 1401 - 19:25

حزب الله و جنبش امل بر انجام هر اقدامی و استفاده از هر ابزاری برای دفاع از حق لبنان در استفاده از منابع و ثروت های خود تاکید کردند.

العالم_لبنان

به گزارش المنار ، مسئولان حزب الله و جنبش امل لبنان در نشست مشترک خود در آستانه ماه محرم و آغاز سال جدید قمری اعلام کردند که لبنان به هر شیوه ای از ثروت های نفت و گاز خود دفاع می کند و هیچ کس حق ندارد ملت لبنان را از استفاده از تنها فرصت موجود منع کند.

شرکت کنندگان در این نشست درباره ترسیم مرزهای لبنان با فلسطین اشغالی نیز گفتند: مثلث ارتش، ملت و مقاومت لبنان در سال ۲۰۰۶ در چنین روزهایی، صفحات جدیدی از افتخار و پیروزی را در مقابله با تجاوز رژیم صهیونیستی رقم زد.

مسئولان حزب الله و جنبش امل با تبریک این پیروزی به ملت و مقاومین لبنان، تاکید کردند که در وفاداری به جانفشانی شهدا از حق لبنان برای بهره برداری از منابع نفتی و گازی خود بدون هیچ چشم پوشی دفاع و از همه ابزارهای قدرت برای حفظ این حقوق و دفاع از منابع دریایی و زمینی استفاده می کنند.

شرکت کنندگان در این نشست خواستار توجه به اولویت های معیشتی و اقتصادی و ضرورت وجود برنامه های کارآمد در همه وزارتخانه ها و ادارات برای حل مشکل نیازهای ضروری شهروندان در زمینه دارو، آرد، مواد غذایی و کنترل قیمت ها شدند.

پربیننده ترین خبرها