تأکید مقاومت لبنان بر دفاع از حقوق نفتی این کشور

شنبه 1 مرداد 1401 - 10:38

انجمن رسانه ای ملی لبنان در راستای دفاع از حقوق و دارایی های نفتی لبنان، کمپین گسترده ای را با عنوان "ثروت ما خط قرمز ماست" در الناقوره در مرز بین لبنان و فلسطین راه انداخته است.

العالم - لبنان

شمار زیادی از شخصیت های سیاسی، رسانه ای، دیپلماتیک، سکولار و نمایندگانی از نیروها و احزاب لبنانی و فلسطینی با شرکت در این کمپین، بر حق لبنان در برخورداری از همه منابع ثروت دریایی بدون هیچ ملاحظه ای تأکید کردند.

شرکت کنندگان در این کمپین خاطرنشان کردند که حق لبنان غیر قابل واگذاری است و هر گونه دست درازی به منابع نفتی این کشور تا وقتی که لبنان به حقش نرسیده باشد، ممنوع است.

سید حسن نصر الله، دبیر کل حزب الله معادله جدیدی را در مقابله با رژیم اشغالگر ایجاد کرده است که بسیار از محدوده حفاری در میادین نفتی کاریش فراتر می رود با این مضمون که اگر رژیم صهیونیستی پیش از دستیابی لبنان به همه ثروت نفتی اش به این منابع دست درازی کند، بر اساس این معادله عمل خواهد کرد.

این امر بازتاب های مثبتی در داخل لبنان داشته و رژیم صهیونیستی را هراسان کرده است. این در حالی است که میانجی آمریکایی رمان جدیدی را برای سفر به لبنان تعیین نکرده است.

پربیننده ترین خبرها