بستن آژانس یهود در روسیه شوک بزرگی برای صهیونیست‌ها بود

بستن آژانس یهود در روسیه شوک بزرگی برای صهیونیست‌ها بود
سه شنبه 4 مرداد 1401 - 14:10

تصمیم روسیه برای بستن آژانس یهود به دلیل نقض قوانین، مانند زلزله‌ای برپیکره رژیم اشغالگر اسرائیل بود، این آژانس نقش کلیدی در مهاجرت‌ دسته‌جمعی برای تأسیس رژیم و آوارگی مردم فلسطین داشته است.

العالم - نظر کده

برخی ناظران بر این باورند آژانس یهود، سازمان جهانی صهیونیسم است که نه تنها برای مهاجرت یهودیان از روسیه به سرزمین های اشغالی فعالیت کرده است، بلکه برای مهاجرت مغزهای روسیه به منظور تضعیف این کشور برنامه ریزی کرده و در صدد تبدیل آنها در روسیه به ستون پنجمی برای صهیونیسم و ارائه خدمات به دشمنان روسیه بوده است.

از سوی دیگر، کارشناسان مسائل روسیه تأکید کردند اگر مسکو اسناد و مدارکی دال بر دخالت این سازمان یهودی در امور داخلی روسیه و مهاجرت دادن بسیاری از مغزها و دانشمندان روس به خارج از کشور را نداشت، این تصمیم را نمی گرفت.

آنها افزودند عملیات نظامی روسیه در اوکراین ناشی از مواضع رژیم صهیونیستی در حمایت از رژیم کیف و تحریم‌های غرب علیه روسیه است و توجیهی برای مسکو جهت بررسی مجدد موضوع این سازمان بود.

از سوی دیگر، ناظران مسائل اسرائیل تصمیم روسیه برای بستن آژانس یهود را شوک بزرگی برای صهیونیست‌ها دانستند، با توجه به اینکه روسیه همچنان پناهگاه بزرگی برای یهودیان روسیه است

آنها معتقد هستند صهیونیست ها با مشکلی مواجه هستند و ان اینکه به تصمیم روسیه برای تعطیلی تشکیلات خود در مسکو پاسخ ندادند که مؤید این است که موضوع بحرانی است و ممکن است به راه حل نرسد همان چیزی که صهیونیست ها از آن می ترسند، زیرا راه به روی دزدی مغزهای صهیونیست ها که در طول سالیان طولانی سود زیادی از آن می بردند، می بندد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها