آماده باش ارتش رژیم صهیونیستی در اطراف میادین گازی

آماده باش ارتش رژیم صهیونیستی در اطراف میادین گازی
سه شنبه 4 مرداد 1401 - 18:58

منابع عبری اعلام کردند که ارتش رژیم صهیونیستی پس از اظهارات اخیر دبیر کل حزب الله لبنان، در اطراف میادین گازی به حالت آماده باش درآمده است.

العالم - فلسطین اشغالی

منابع عبری اعلام کردند که فرماندهان ارتش این رژیم فرمان آماده باش در اطراف میادین گازی واقع در مرزهای اراضی اشغالی با لبنان صادر کرده اند.

این اقدام رژیم صهیونیستی، تنها یک روز پس از اظهارات سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله صورت گرفت که گفته بود: حزب الله قادر است نه تنها میدان گازی کاریش بلکه همه میادین گازی را هدف قرار دهد.

این در حالی است که تلاش‌های برای دستیابی لبنان و رژیم صهیونیستی در مورد ترسیم مرزهای دریایی در آستانه استخراج گاز از میدان کاریش، با بن بست مواجه شد.

یک خبرنگار نظامی در پایگاه صهیونیستی «واللا» نوشت: رزمایش‌های نیروهای دریایی اسرائیل در ماه‌های گذشته درباره چگونگی مقابله با حملات موشکی احتمالی از لبنان انجام شده است. این رزمایش‌ها تنها شامل میادین گازی نمی‌شود، بلکه همه منافع اسرائیل در دریا را در برمی گیرد.

‌گفتنی است، سید حسن نصرالله شامگاه دوشنبه به مناسبت چهلمین سالروز تأسیس این جنبش در گفتگویی تاکید کرد که تمام اهداف رژیم صهیونیستی در تیررس موشک‌های مقاومت قرار دارد.

پربیننده ترین خبرها