تشکیل ستاد مدیریت تهران به ریاست وزیر کشور در محل امامزاده داوود/ مخبر خواستار گزارش خسارات مالی سیل‌زدگان برای بازسازی شد

تشکیل ستاد مدیریت تهران به ریاست وزیر کشور در محل امامزاده داوود/ مخبر خواستار گزارش خسارات مالی سیل‌زدگان برای بازسازی شد
پنج‌شنبه 6 مرداد 1401 - 10:39

ستاد مدیریت بحران استان تهران روز پنجشنبه با حضور وزیر کشور در محل حادثه سیل امامزاده داوود تهران تشکیل و برگزار شد.

العالم ـ ایران

احمد وحیدی وزیر کشور، که امروز برای بررسی وضعیت سیل در امامزاده داوود و هماهنگی برای سرعت بخشیدن به امداد رسانی به محل حادثه رفته است، در نشست ستاد مدیریت بحران استان تهران حضور یافت.

محسن منصوری استاندار و علیرضا زاکانی شهردار تهران هم در این جلسه شرکت کردند.

پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر نیز وزیر کشور را در این بازدید میدانی همراهی می‌کند.

در پی بارندگی شب گذشته در تهران، سیل وارد امامزاده داوود شد که تا کنون 9 مصدوم و سه کشته برجای گذاشته است.

گفته می شود حدود ۸۰ نیروی عملیاتی در منطقه حضور دارند و در حال امداد رسانی هستند.

مخبر خواستار گزارش خسارات مالی وارده به سیل‌زدگان امامزاده داوود برای بازسازی شد

معاون اول رئیس جمهور در تماس تلفنی با استاندار تهران بر ضرورت بسیج تمامی امکانات و تجهیزات برای امدادرسانی و کمک به آسیب دیدگان حادثه شب گذشته امامزاده داوود تاکید کرد و گزارش خسارات مالی وارده به سیل زدگان امامزاده داوود را برای جبران و بازسازی خواستار شد.

محمد مخبر در این گفت و گو با محسن منصوری به ضرورت تسریع در عملیات نجات مفقودین تاکید کرد و دستور داد تا تمامی امکانات و ظرفیت‌های دستگاه‌های مسئول هر چه سریعتر در اختیار نیروهای عملیاتی و امدادرسان قرار گیرد.

وی هم چنین با تسلیت به خانواده‌های داغدیده، از استاندار تهران خواست تا خسارات مالی وارده به مردم و همچنین زیرساخت های عمرانی آسیب دیده را برای جبران و بازسازی گزارش کند.

پربیننده ترین خبرها