کمیته‌های مقاومت فلسطین: اراده مبارزان فلسطینی تضعیف نخواهد شد

کمیته‌های مقاومت فلسطین: اراده مبارزان فلسطینی تضعیف نخواهد شد
سه شنبه 11 مرداد 1401 - 11:13

کمیته های مقاومت فلسطین شهادت «ضرار ریاض الکفرینی» را که در درگیری های قهرمانه با ارتش رژیم اشغالگر و جنایتکار صهیونیست در یورش به جنین و اردوگاه آن به شهادت رسید، تسلیت گفت و تاکید کرد که این شهادت، عزم و اراده ملت فلسطین و مبارزان فداکار و قهرمان را تضعیف نخواهد کرد و خون های مقدس شهدا، روشنگر راه همه انقلابیون و مبارزان قهرمان خواهد بود.

العالم - فلسطین اشغالی

کمیته‌های مقاومت فلسطین دیروز (دوشنبه) در بیانیه‌ای از دستان پاک و بازوهای مقاومت که با ارتش دشمن صهیونیست در اردوگاه جنین تقدیر و تمجید و تاکید کرد که مقاومت تنها زبانی است که دشمن جنایتکار آنرا می فهمد.

کمیته های مقاومت به اهالی جنین و اردوگاه و روستاهای جنین و مبارزان قهرمان آن که هر روز ثابت می کنند که گنجینه انقلاب هستند و مایه یأس و نومیدی دشمن می شوند، درود و تحیت فرستاد.

کمیته های مقاومت فلسطین، دشمن صهیونیست را مسوول کامل جان شیخ بسام السعدی فرمانده بزرگ فلسطینی دانست که از سوی نظامیان صهیونیست مورد تیراندازی قرار گرفت.

کمیته های مقاومت فلسطین از همه نیروهای مقاومت و انقلابی در کرانه باختری رود اردن خواست که به تشدید مقاومت و انتفاضه در رویارویی با دشمن صهیونیست و شهرک نشینان شکست خورده اقدام کنند.

پربیننده ترین خبرها