نمک پاشیدن امارات و بحرین بر زخم فلسطینیان

نمک پاشیدن امارات و بحرین بر زخم فلسطینیان
شنبه 15 مرداد 1401 - 23:14

رژیم‌های سازشکار غربی که با رژیم صهیونیستی عادی‌سازی کرده‌اند، هر روز ثابت می‌کنند که آنها واقعا در هر زمینه‌ای خلاق ونوآور هستند. موضع این رژیم‌ها درخصوص تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه ننگین و کاملا همسو با موضع صهیونیست‌ها درخصوص این جنایت بوده است.

العالم- کشکول

در زمانی‌که رژیم‌های سازشکاری که سال‌ها پیش اقدام عادی‌سازی کرده‌اند، به محکوم کردن لفظی این جنایت متوسل شده‌اند می‌بینیم که امارات و بحرین ضمن غریبه شدن با قضیه منازعه با "اسرائیل"، بیانیه‌هایی صادر می‌کنند که در آنها ادغام کامل این دو رژیم در توطئه صهیونیستی علیه منطقه عربی و اسلامی به وضوح قابل مشاهده است.

در زمانی‌که ارتش اسرائیل به تجاوز علیه نوار غزه ادامه می‌دهد و جنایات وحشیانه‌ای علیه ملت تحت محاصره فلسطین مرتکب می‌شود و طی آن ۱۵ فلسطینی از جمله تیسیر الجعبری، از فرماندهان گردان‌های قدس و نیز یک کودک ۵ ساله را شهید و بیش از ۸۰ فلسطینی را مجروح می‌کند و همچنین شماری منازل مسکونی را منهدم می‌سازد، سفارت امارات در بیانیه‌ای، از اتباع این کشور در اراضی اشغالی خواست که هشیار و محتاط باشند و از دستورالعمل‌های صادر شده توسط مقامات اسرائیلی در راستای ایمنی خود، پیروی کنند.

در موضعی مشابه، سفارت بحرین نیز در بیانیه‌ای از شهروندان این کشور در سرزمین‌های اشغالی خواست احتیاط کنند و به دستورالعمل‌های امنیتی ارائه شده از جانب مقامات رژیم صهیونیستی توجه و از آنها پیروی کنند.

رژیم‌های سازشکار عربی با اتخاذ چنین مواضعی تأکید می‌کنند که نه تنها به قضایای عربی و اسلامی و فلسطین پشت کرده‌اند بلکه شریک تمام جنایات رژیم اشغالگر علیه ملت فلسطین چه در گذشته و چه در حال هستند؛ عادی‌سازی روابط با صهیونیست‌ها یعنی مشروعیت بخشیدن به حنایتی که آنها روزانه علیه فلسطینیان مرتکب می‌شوند.

پربیننده ترین خبرها