حماس: رژیم صهیونیستی باید تبعات تجاوز اخیر خود را بپذیرد

حماس: رژیم صهیونیستی باید تبعات تجاوز اخیر خود را بپذیرد
يکشنبه 16 مرداد 1401 - 10:43

جنبش مقاومت اسلامی (حماس) با صدور بیانیه ای اعلام کرد که رژیم صهیونیستی باید به تنهایی تاوان تجاوز وحشیانه به غزه را بپردازد و عواقب و تبعات آن را بپذیرد.

العالم - فلسطین اشغالی

حماس در این بیانیه شهادت تیسیر الجعبری (ابو محمود)، فرمانده منطقه شمالی گردان قدس – شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی در فلسطین را تسلیت گفت.

در بیانیه حماس آمده است: ملت فلسطین امروز با فرمانده و رزمنده ای شجاع و نستوه وداع خواهند کرد و ما اعلام می کنیم که دشمن صهیونیستی باید به تنهایی عواقب و تبعات و نتایج جنایات وحشیانه خود را بپردازد.

در این بیانیه تأکید شده است که جنایات دشمن علیه ملت و رزمندگان قهرمانش، عاقبتی جز شکست ندارد و فقط باعث رشد و حرکت مقاومت ما در راه دفاع از ملت و حقوق قانونی ان تا آزادی کامل سرزمین و مقدسات و تحقق آرزوی بازگشت به خانه می شود.

فوزی برهوم، سخنگوی جنبش حماس هم گفت: دشمن صهیونیستی آغازگر حمله به مقاومت اسلامی در غزه است و جنایت تازه ای مرتکب شده است و باید بهای این جنایت را بپردازد.

وی در کنفرانس مطبوعاتی روز جمعه گفت که مقاومت با تمام شاخه های نظامی خود، متحد و یکپارچه در این نبرد ایستاده است و ادامه وضعیت موجود را نخواهد پذیرفت.

برهوم تأکید کرد که مقاومت شجاعانه و با تمام توان و امکانات خود از مردم در غزه دفاع می کند و موازنه وحشت را برقرار خواهد کرد و پیوسته اشغالگران را تعقیب خواهد کرد.

پربیننده ترین خبرها