گردان‌های قدس بخشی از زرادخانه موشکی خود را به نمایش گذاشت + فیلم

يکشنبه 16 مرداد 1401 - 19:59

گردان‌های قدس در واکنش به ترور فرماندهان ارشد جنبش جهاد اسلامی از جمله خالد منصور، شهرها و شهرک های اشغالی را در چارچوب عملیات "وحدت میادین "موشک باران کردند.

العالم - فلسطین

«ابوحمزه» امروز یکشنبه گفت که ما در گروهان های قدس هر قطره خونی که از مجاهدانمان در نبرد کنونی با دشمن صهیونیستی ریخته می شود، را مایه عزت و شرف می دانیم.
وی در نخستین اظهارات خود پس از آغاز دور جدید درگیری ها در نوار غزه، عنوان کرد که حملات موشکی و راکتی که تا به امروز انجام دادیم، تنها بخش کوچکی از قدرت ما و چیزی است که برای دشمن آماده کرده ایم و هنوز شگفتانه های دردناک زیادی برای دشمن داریم که موجب شادی ملت و مقاومت خواهد شد.
وی افزود: از همه مجاهدان و آزادگان فلسطینی در کرانه باختری و سرزمین های اشغالی ۱۹۴۸ دعوت می کنیم در این نبرد با مقاومت همراه شوند تا آن را به انتفاضه ای سراسری تبدیل کنیم که زمینه ساز زوال و نابودی دشمن صهیونیستی شود.
ابو حمزه ادامه داد: شهادت «تیسیر الجعبری» و «خالد منصور» دو تن از فرماندهان ارشد این گروهان‌ها ما را در نبرد «وحدة الساحات» (وحدت جبهه‌ها) پایدارتر و با صلابت‌تر خواهد کرد و این نبرد ثابت کرد که فرماندهان مقاومت در صف مقدم رویارویی با دشمن قرار دارند.
وی همچنین تصریح کرد که با خداوند، ملت و امت عهد می‌بندیم که شهرک‌های اطراف غزه را به مکانی ناامن و غیرقابل زندگی برای صهیونیست‌ها تبدیل کنیم و از این پس دامنه حملات موشکی خود را گسترش خواهیم داد و مناطق دورتر و دورتر را هدف قرار خواهیم داد.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها