در سالروز عاشورای حسینی...

عبدالملک بدرالدین حوثی: دشمنان به دنبال تحریف مفاهیم دینی به منظور گمراه سازی امت هستند

عبدالملک بدرالدین حوثی: دشمنان به دنبال تحریف مفاهیم دینی به منظور گمراه سازی امت هستند
دوشنبه 17 مرداد 1401 - 18:25

رهبر جنبش انصارالله یمن تاکید کرد: دشمنان امت در صدد تحریف مفاهیم دینی ما هستند تا با گمراه کردن مسلمانان، آنها را از سر راه خود کنار زده و بر آنها مسلط شوند.

العالم ـ یمن

"عبدالملک بدرالدین حوثی" در سخنانی به مناسبت گرامیداشت سالروز عاشورای حسینی در صنعا گفت: واقعیت ایجاب می کند که در برابر ظلم و بی عدالتی موضع امام حسین(ع) را اتخاذ کنیم و هیچگاه سر خم نکنیم.

وی افزود: آمریکا و "اسراییل" امتداد رویکرد یزید هستند و هرکسی از امت ما اگر کنار آمریکا و "اسراییل" باشد و در راستای خدمت به منافع آنها فعالیت کند، همانند ابن زیاد و شمر است.

رهبر جنبش انصارالله یمن خاطرنشان کرد: علمای ناشایست به دنبال توجیه عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر و توجیه تبعیت آشکار از آمریکایی ها هستند.

عبدالملک بدرالدین حوثی خاطرنشان کرد: زمانی که دشمنان بتوانند امت ما را از استقلال واقعی که آنها را از تبعیت می رهاند، دور سازند، آنگاه می توانند بر امت ما مسلط شوند.

وی افزود: آمریکایی ها و اسراییلی ها می خواهند امت را از حق و حقیقت در تمام امور زندگی منحرف سازند.

رهبر انصارالله خطاب به ائتلاف متجاوز گفت: آنها را نصیحت می کنیم تا از آتش بس استفاده کرده و به تجاوزگری و محاصره پایان دهند.

وی با اشاره به تلاش های عربستان برای عادی سازی روابط با صهیونیستها، تصریح کرد: انتخاب یکی از چهره های سازش با اسراییلی ها به عنوان خطیب در روز عرفه و اجازه دادن به یهودی ها برای ورود به مکه و مدینه، تجاوزی علیه مقدسات اسلامی به شمار می آید.... حریم هوایی عربستان به روی اسراییلی ها باز است و به روی ملت یمن بسته مانده است!

پربیننده ترین خبرها