بیانیه گروه های فلسطینی در واکنش به حملات رژیم صهیونیستی در نابلس

بیانیه گروه های فلسطینی در واکنش به حملات رژیم صهیونیستی در نابلس
سه شنبه 18 مرداد 1401 - 13:49

جنبش مقاومت اسلامی حماس در واکنش به درگیری‌های مسلحانه در نابلس بیانیه صادر کرد.

العالم_ فلسطین اشغالی

صبح امروز، گروه‌های فلسطینی از جمله گردان الاقصی با انتشار بیانیه‌های مطبوعاتی به عملیات نظامی اسرائیل در شهر نابلس که به کشته شدن 3 فلسطینی واکنش نشان دادند.

«حازم قاسم» سخنگوی حماس در این بیانیه با درود بر شهدای نابلس، نبرد قهرمانانه آنها در برابر ارتش دشمن صهیونیستی ستود.

وی در ادامه اقدام آنها را قهرمانانه و حماسه ای جدید خواند.

قاسم اعلام کرد مبارزه شهر نابلس با اشغالگران با حضورکامل مردم حول محور مقاومت استمرار خواهد یافت.

سخنگوی حماس افزود پر واضح است در مرحله جدیدی از مبارزه با اشغالگران صهیونیستی در کرانه باختری قرار داریم و مقاومت در همه اشکال آن روزافزون خواهد بود، وحدت در نبرد نابلس بازتاب اتفاقاتی است که در همه شهرهای فلسطین در حال رخ دادن است.

وی تاکید کرد رژیم اشغالگر نمی تواند در تمام شهرهای کرانه باختری موج انقلابی رو به افزایش را متوقف کند و بهای این جنایت را خواهد پرداخت.

قاسم تاکید کرد مردم جملگی به ریسمان مقاومت چنگ زده اند و تا از اشغالگر انتقام نگیرند خواب به چشمانشان نمی آید.

همچنین گردان‌های الاقصی نیز در بیانیه ای دیگر در مسیری پر از خار، بدون لحظه ای تردید به پیش می روند و می دانند که کالایی که خداوند تقدیمشان می کند بس گرانبها است، کالای خدا بهشت ​​است و مومنان در راه آن جانفشانی می کنند و برای دستیابی به حسنات از این پلکان درجات گام به گام بالا می روند.

در بیانیه گردان‌های الاقصی تاکید شد گردان های شهدای الاقصی بر اساس آیات به نصرت الهی ایمان دارد ومقام فرزندانش را رفیع می داند.

این بیانیه با اشاره به رهبر شهید ابراهیم فتحی النابلسی از شهر قدیم نابلس بیان کرد: هم او که بدون لحظه ای تردید پس از مجاهدت طولانی سرشار از تعقیب ، فداکاری و جانفشانی به سوی خداوند متعال عروج کرد. وی با تقدیم خون خود به مقام والای همرزم شهیدش اسلام صبوح رسید.

بیانیه گردان‌های الاقصی تاکید کرد با تقدیم دو شهید ابراهیم النابلسی و اسلام صباح در گردان های شهدای الاقصی ستون محکمی خواهد بود و به دشمن خود اجازه انحصار هیچ جای وطن را نخواهد داد.

در پایان با اعلام پابرجا بودن جهاد و اعتصابات با خداوند متعال عهد کردند که همه مجاهدین دژ امت و حافظ جان هایشان باشند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها