در راهپیمایی روز عاشورا در شهر صور؛

صفی الدین: حزب الله همچنان در کنار مقاومت فلسطین باقی خواهد ماند

صفی الدین: حزب الله همچنان در کنار مقاومت فلسطین باقی خواهد ماند
سه شنبه 18 مرداد 1401 - 18:25

هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان امروز در مراسم روز عاشورا در شهر صور در جنوب لبنان سخنرانی کرد.

العالم_لبنان

به گزارش المنار، هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان امروز سه شنبه در مراسم روز عاشورا در شهر صور در جنوب لبنان سخنرانی کرد.

وی در ابتدای سخنان خود تاکید کرد : در روز عاشورا ما بر این مساله تاکید می ورزیم که با تمام توان خود از مستضعفان در لبنان، فلسطین و کل منطقه حمایت و پشتیبانی می کنیم.

صفی الدین در جمع حاضران در مراسم عاشورا، تاکید کرد: ما همچنان مدافع از لبنان عزیز، ثروت های طبیعی آن و حقوق این کشور هستیم و باقی خواهیم ماند.

رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان تاکید کرد: حزب الله همچنان مانعی حقیقی برای دست اندازی ها علیه حاکمیت و استقلال لبنان باقی می ماند ، ثروت های دریایی لبنان متعلق به مردم این کشور است و ما این مساله را تثبیت خواهیم کرد.

وی همچنین در ارتباط با تحولات غزه و کرانه باختری در روزهای اخیر، تاکید کرد: حزب الله لبنان همچنان در کنار مقاومت، قهرمانان و ملت فلسطین در غزه، قدس، کرانه باختری و اراضی ۱۹۴۸ باقی خواهد ماند و ما به مبارزان جهاد اسلامی تاکید می کنیم که کنار شما هستیم.

وی در پایان گفت: حسین جان (ع) ما با تو می مانیم و در هر میدانی تکرار می کنیم که حسین از تو نمی گذریم و با تو تجدید میثاق می کنیم. ما همچنان مقاومت می کنیم و همواره شعار هیهات منا الذله را تکرار خواهیم کرد.

مهر

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها