برخلاف ادعای وزیر جنگ صهیونیست‌ها،

العواوده، زندانی رژیم صهیونیستی به بیمارستان منتقل شد

العواوده، زندانی رژیم صهیونیستی به بیمارستان منتقل شد
چهارشنبه 19 مرداد 1401 - 09:32

یک مقام ارشد حماس خبرداد که خلیل العواوده که رژیم صهیونیستی او را به اسارت گرفته، به بیمارستان منتقل شده است.

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر گزارش خبرگزاری شهاب فلسطین، انور ابوطه عضو دفتر سیاسی جنبش حماس ضمن اعلام این خبر گفت که خانواده العواوده برای ملاقات با او اجازه خواهند یافت و این مقدمه‌ای برای پایان مشکلات و درد و رنج اوست.

وی همچنین از ملاقات هیأتی از صلیب سرخ جهانی با العواوده و شیخ بسام السعدی خبر داد.

شیخ «بسام السعدی» یکی از مقام‌های ارشد جنبش مقاومت جهاد اسلامی است که دوشنبه هفته گذشته در جنین توسط نظامیان صهیونیست بازداشت و در درگیری با نظامیان صهیونیست از ناحیه شکم مجروح شد.

پس از آن بود که گردان القدس رژیم صهیونیستی را تهدید به اقدامات تلافی‌جویانه کرد.

این گروه مقاومت اعلام کرد که هرگز در برابر حمله دشمن صهیونیستی به شیخ بسام السعدی از رهبران جهاد اسلامی سکوت نمی‌کنیم و اجازه نخواهیم داد آب خوش از گلوی صهیونیست‌ها پایین برود.

انتقال اسیر العواوده نیز درحالی مطرح می‌شود که «بنی گانتس»، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی شامگاه سه شنبه گفت که هیچ وعده‌ای برای آزادی «بسام السعدی»، رهبر جهاد اسلامی و «خلیل عواوده»، که در حال حاضر در اعتصاب غذا به سر می‌برد، نداده است.

وی در گفت‌وگو با روزنامه عبری یدیعوت آحارونوت افزود که اسرائیل با مصری‌ها در مورد خواسته‌های جهاد اسلامی برای آزادی سعدی و عواوده گفت‌وگو خواهد کرد.

آزادی اسیر العواوده و السعدی از جمله شرط هایی بود که جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اسرائیل برای توافق آتش‌بس دوشنبه شب در نوار غزه تحمیل کرد.

پربیننده ترین خبرها