مقام حزب‌الله: با تمام قدرت از مستضعفان در لبنان، فلسطین و منطقه دفاع خواهیم کرد

مقام حزب‌الله: با تمام قدرت از مستضعفان در لبنان، فلسطین و منطقه دفاع خواهیم کرد
چهارشنبه 19 مرداد 1401 - 11:25

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان ضمن تأکید بر حمایت این جنبش از ملت و مقاومت فلسطین گفت: با تمام توان و قدرتی که خداوند به ما اعطا کرده است از مستضعفان در لبنان، فلسطین و منطقه دفاع خواهیم کرد.

العالم- لبنان

به گزارش العالم، "شیخ هاشم صفی‌الدین" رئیس شورای اجرایی حزب‌الله در مراسم عاشورای حسینی در شهر صور لبنان گفت: ما تا ابد با امام حسین(ع) کربلایی و مقاوم باقی خواهیم ماند.

شیخ صفی‌الدین گفت: امروز روز مصیبت بزرگ است. روزی که یاران اندکی در کنار امام حسین (ع) ماندند و تأکید می‌کنیم که با همه قدرتی که خداوند به ما داده است از مستضعفین در لبنان، فلسطین و همه منطقه دفاع خواهیم کرد.

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله در پایان گفت: یا حسین(ع)، ما با تو خواهیم ماند و در هر عرصه‌ای فریاد می‌زنیم که یا حسین، تو را ترک نخواهیم کرد با امام حسین (ع) عهد می‌بندیم که ما مقاوم باقی خواهیم ماند و همواره فریاد می‌زنیم: هیهات منا الذله.

شیخ صفی‌الدین گفت: حزب‌الله حامی همیشگی مقاومت فلسطین و رزمندگان و ملت آن در سرزمین‌های اشغالی ۴۸، کرانه باختری و قدس باقی خواهد ماند و ما به ملت عزیز و دوست داشتنی فلسطین می‌گوییم که ما با شماییم. ای قهرمانان جهاد اسلامی ما با شماییم.

او در خصوص اختلاف مرزی لبنان و رژیم صهیونیستی تأکید کرد: ما مقاومت مدافع لبنان عزیز و ثروت‌ها و حقوق آن باقی خواهیم ماند و مدافع واقعی حاکمیت و استقلال باقی خواهیم ماند و آسمان و دریا گواهی خواهند داد که این دریا و آسمان متعلق به ماست این ثروت‌ها متعلق به ماست و ما آن را ثابت خواهیم کرد؛ زیرا در آن شرافت وطن، عزت، مقاومت، تاریخ و دفاع از همه مقدسات ماست.

وی در خصوص مسائل سیاسی در لبنان نیز گفت: قلب‌های ما گشاده باقی خواهد ماند و ما آماده هر دیداری (با دیگر گروه‌های سیاسی در لبنان) هستیم تا با یکدیگر یک وطن واقعی و یک استقلال واقعی را بسازیم که به خاطر آن خون می‌دهیم.

پربیننده ترین خبرها