آخرین وضعیت سلامتی خلیل عواوده اسیر فلسطینی از زبان خبرنگار العالم

آخرین وضعیت سلامتی خلیل عواوده اسیر فلسطینی از زبان خبرنگار العالم
پنج‌شنبه 20 مرداد 1401 - 14:48

خبرنگار شبکه خبری العالم در رام الله تاکید کرد که خلیل عواوده اسیر فلسطینی همچنان در زندان رمله بسر می برد و وضعیت سلامتی او وخیم است.

العالم ـ فلسطین

فارس صرفندی گفت: خلیل عواوده در معرض خطر مرگ ناگهانی قرار دارد، او بدون تفهیم اتهام تحت بازداشت قرار گرفته است و بیش از 150 روز متوالی در اعتراض به بازداشت غیرقانونی خود دست به اعتصاب غذا زده است.

وی افزود: با توجه به آنکه توافق آتش بس میان رژیم صهیونیستی و مقاومت تحت نظارت مصر صورت گرفت، این کشور می‌بایست ضامن آزادی شیخ بسام سعدی رهبر جهاد اسلامی و خلیل عواوده اسیر فلسطینی باشد.

خبرنگار العالم خطرنشان کرد: کابینه راستگرای رژیم صهیونیستی می‌کوشد تا از مفاد توافق آتش بس با مقاومت شانه خالی کند؛ مقاومت در این جنگ شکست‌های مهیبی به رژیم اشغالگر وارد کرد تا آنجا که صهیونیست‌ها برای توقف جنگ ناچار شدند به مصر پناه ببرند.

گفتنی است؛ صبح امروز منابع خبری امروز از وخیم شدن وضعیت سلامتی خلیل عواوده اسیر فلسطینی خبر دادند، باشگاه اسیران فلسطین تصریح کرد که عواوده در معرض خطر مرگ ناگهانی قرار دارد.جنبش جهاد اسلامی نیز خواستار آزادی خلیل عواوده به عنوان یکی از شرطهای توافق آتش بس میان مقاومت و صهیونیست ها شده بود.

پربیننده ترین خبرها