در محکومیت جنایات اخیر رژیم صهیونیستی؛

فلسطینیان امروز راهپیمایی "روز خشم" برگزار می کنند

فلسطینیان امروز راهپیمایی
جمعه 21 مرداد 1401 - 12:36

شهروندان فلسطینی امروز (جمعه) برای برگزاری راهپیمایی "روز خشم" به منظور محکوم کردن جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در نوار غزه و کرانه باختری رود اردن آماده می شوند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر گزارش منابع فلسطینی،نیروها و گروههای فلسطینی از شهروندان فلسطینی خواسته اند تا در تجمع های روز خشم برای محکوم کردن جنایات صهیونیستها و اقدامات تجاوزگرانه آنها علیه مقدسات دینی به طور گسترده شرکت کنند.

واصل ابویسف هماهنگ کننده نیروها و گروههای فلسطینی به رادیو صدای فلسطین گفت: دامنه این برنامه ها برای تاکید بر وحدت ملت فلسطین در مقابله با اشغالگران گسترش خواهد یافت.

وی افزود: اشغالگران جنگی همه جانبه علیه ملت فلسطین به راه انداخته اند و این ملت باید از خود دفاع کند و به مقاومت مردمی از منطقه "کفرقدوم" تا "مسافر یطا" در کرانه باختری ادامه دهد.

فراخوان برای حضور گسترده در شهر اشغالی قدس و مسجد الاقصی انجام شده است.

آمارهای رسمی نشان می دهد که از آغاز سال جاری میلادی تاکنون، ۱۳۲ شهروند فلسطینی در جنایت های اشغالگران صهیونیست در مناطق مختلف کرانه باختری و نوار غزه به شهادت رسیده اند.

رژیم صهیونیستی در تجاوز نظامی سه روز اخیر خود به نوار غزه ۴۷ شهروند فلسطینی از جمله ۱۵ کودک را شهید و بیش از ۳۶۰ نفر دیگر از جمله نزدیک به یکصد کودک و نوجوان را زخمی کرد. رژیم صهیونیستی در کرانه باختری نیز در سه روز اخیر دستکم چهار شهروند فلسطینی را به ضرب گلوله به شهادت رسانده است.

پربیننده ترین خبرها