فرو ریختن دیوار ادعایی امنیتی رژیم اشغالگر

دوشنبه 24 مرداد 1401 - 14:41

کارشناسان ناکامی اطلاعاتی جدید ارتش رژیم صهیونیستی را شکستی دیگر در کارنامه آن و نشان ادامه مقاومت نسل جوان فلسطینی می دانند.

العالم _ فلسطین

رژیم اشغالگر اسرائیل بار دیگر سیلی محکمی دریافت کرد که ضربه ای کاری به امنیت داخلی آن محسوب می شود.

یک جوان فلسطینی با تفنگی ساده و در ده ثانیه دیوار امنیتی ادعایی رژیم اشغالگر را فرو ریخت و چندین شهرک نشین صهیونیست را زخمی کرد.

سفارت آمریکا در سرزمین های اشغالی هم زمان اعلام کرد که برخی از مجروحان آمریکایی هستند.

مکانی که این حمله در آن صورت گرفت، منطقه ای امنیتی و موضعی نظامی محسوب می شود که پر از نیروهای پلیس و گشتی های نظامی و نیز دوربین های نظارتی است. در همین حال عملیات درست چند روز پس از تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه صورت گرفته است که ده ها فلسطینی در آن به شهادت رسیدند یا زخمی شدند.

کارشناسان شکست اطلاعاتی و ناکامی امنیتی جدید را شکستی دیگر در کارنامه رژیم اشغالگر می دانند که باعث شد این رژیم تدابیر امنیتی بیشتر در منطقه قدس در نظر گیرد زیرا نگران تکرار حملات مشابه است.

یائیر لاپید نخست وزیر رژیم اشغالگر بلافاصله پس از حمله روز یکشنبه دستور داد تا تدابیر امنیتی در منطقه قدس اشغالی تقویت شود تا از حملات مشابه جلوگیری شود.

این در حالی است که گروه های مقاومت فلسطینی عملیات جوان فلسطینی را تبریک گفتند و آن را ضربه ای محکم و کاری به همه محاسبات دشمن اشغالگر دانستند و تاکید کردند چنین اقداماتی در ادامه مسیر مقاومت و وحدت میدان در برابر رژیم صهیونیستی است.

این گروه ها افزوده اند که عملیات قدس این پیام قاطع را به رژیم اشغالگر می رساند که تا زمانی که مقاومت ادامه دارد، هرگز احساس امنیت نخواهد کرد همان گونه که پیام دیگر آن این است که قدس اشغالی با وجود همه تلاش های رژیم صهیونیستی برای یهودی سازی و جنایت در حق ساکنان فلسطینی آن، همچنان فلسطینی باقی خواهد ماند.

کارشناسان و تحلیلگران امور فلسطسین تاکید می کنند که خود شهرک نشینان صهیونیست به خوبی به این نتیجه رسیده اند که چالش های امنیتی رژیم اشغالگر رو به افزایش است و این رژیم هم از نظر سیاسی و هم از نظر امنیتی، با مشکلات بسیار روبرو است و این در حالی است که گزارش های شاباک نشان می دهد که 90 درصد عملیات ها مربوط به قدس و مسجد الاقصی است همان گونه که 90 درصد این عملیات ها را نسل جوان مبارزان فلسطینی انجام می دهند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها