اعتراف تل‌آویو به قتل پنج کودک فلسطینی در جنگ غزه

اعتراف تل‌آویو به قتل پنج کودک فلسطینی در جنگ غزه
سه شنبه 25 مرداد 1401 - 12:09

هاآرتص گزارش داد، ارتش رژیم صهیونیستی اعتراف کرد با بمباران قبرستان فلوجه در جبلیه در شمال نوار غزه توسط این رژیم، 5 کودک فلسطینی کشته شدند.

العالم_فلسطین اشغالی

منابع عبری امروز سه شنبه فاش کردند که ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی اعتراف کرد با بمباران قبرستان فلوجه در جبلیه در شمال نوار غزه توسط این رژیم، 5 کودک کشته شدند.

اسامی این کودکان شهید عبارت است از: جمیل ایهاب نجم (13 ساله)، جمیل نجم الدین نجم (4 ساله)، حامد حیدر نجم (16 ساله)، محمد صلاح نجم (17 ساله) و نظمی فایز ابو کرش (14 ساله).

پیشتر اشغالگران ادعا می‌کردند که موشک‌های مقاومت فلسطین عامل بمباران و کشته شدن تعدادی کودک بوده است، اما صهیونیست ها خود ناگزیر اعتراف کردند همه کشتارها توسط موشک های رژیم صهیونیستی انجام شده است.

به گزارش روزنامه عبری هاآرتص، بر خلاف گزارش اولیه ارتش رژیم صهیونیستی در آن زمان مبنی بر شهادت کودکان بر اثر اصابت راکت‌های جهاد اسلامی، تحقیقات نظامی نشان داد که این کودکان در نتیجه حمله هوایی رژیم صهیونیستی کشته شدند.

بر اساس تحقیقات نظامی، هیچ موشکی از سوی جهاد پرتاب نشده و اطلاعات نیروی هوایی نیز نشان می دهد که دقیقا در آن زمان، به اهدافی در منطقه حمله کرده است.

این روزنامه اشاره کرد ارتش رژیم صهیونیستی ترجیح داده به طور علنی به این حمله نپردازد از این رو هیچ سندی از آن منتشر نکرده است. با این وجود پس از این حادثه، طی مذاکرات غیرعلنی با حضور مقامات ارشد امنیتی گفته شد که این پنج نفر بر اثر حمله هوایی هواپیماهای رژیم اشغالگر به شهادت رسیده اند.

پربیننده ترین خبرها