نماینده حماس: انتقام خون شهیدان غزه را می گیریم

نماینده حماس: انتقام خون شهیدان غزه را می گیریم
چهارشنبه 26 مرداد 1401 - 12:29

نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در ایران با اشاره به جنایت های وحشیانه اخیر رژیم صهیونیستی در تجاوزگری سه روزه خود به نوار غزه تاکید کرد که انتقام خون شهیدان ملت فلسطین را خواهیم گرفت.

العالم ـ فلسطین اشغالی

خالد قدومی نماینده جنبش حماس در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران، گفت: رژیم صهیونیستی در تجاوزگری خود علیه نوار غزه شماری از شهروندان فلسطینی از جمله ۵ کودک را در اردوگاه جبالیا به شهادت رساند و از خبرنگاران می خواهیم که قلم خود را علیه جنایات رژیم صهیونیستی به کار بگیرند.

وی افزود: ما در ابتدای نبرد اخیر با برادرانمان صحبت کردیم که به این جنایت پاسخ دهیم. ما دو چیز را همزمان مطرح کردیم، نخست اینکه مسولیت هرگونه جنایت بر عهده رژیم صهیونیستی است و دو اینکه ما حق پاسخ مشروع به این جنایات را داریم و انتقام این جنایات را می گیریم.

قدومی درباره مدیریت نبرد اخیر با رژیم صهیونیستی در نوار غزه و برخی فضاسازی های دشمنان گفت: دشمن وقتی فهمید که ما در اتاق عملیات مشترک تصمیماتی از جمله لزوم وحدت صفوف گروه های مقاومت در برابر دشمن صهیونیست را اتخاذ کردیم، شروع به جنگ تبلیغاتی علیه مقاومت کرد و مدعی شد که پشت جهاد اسلامی فلسطین خالی است و بین گروه های مقاومت تفرقه وجود دارد.

نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در ایران، با بیان این که در مرحله بسیار حساسی از مسئله فلسطین قرار داریم، پیروزی در نبرد اخیر غزه را که باعث ایجاد بازدارندگی در برابر اشغالگران شد، تبریک گفت.

پربیننده ترین خبرها