درکنفرانس مشترک با نماینده حماس؛

ابوشریف: مسیر نبرد با اشغالگران در سایه تحول مقاومت ادامه دارد

ابوشریف: مسیر نبرد با اشغالگران در سایه تحول مقاومت ادامه دارد
چهارشنبه 26 مرداد 1401 - 11:35

ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران با اشاره به اینکه مقاومت و ملت فلسطین درحال توسعه و تحول هستند، خاطرنشان کرد: مسیر نبرد و شهادت با اشغالگران ادامه دارد.

العالم ـ فلسطین اشغالی

ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران، در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با خالد قدومی نماینده جنبش جنبش حماس در ایران که برای تشریح دستاوردهای جنگ 55 ساعته اخیر با اشغالگران صهیونیست برگزار شد، افزود: جنبش جهاد اسلامی فلسطین با هدف مقاومت در برابر دشمن اشغالگر صهیونیستی و برای آزادسازی سرزمین فلسطین تاسیس شده است.

وی با اشاره به نبردهای بی شمار جنبش جهاد اسلامی فلسطین با رژیم صهیونیستی در طول سالیان گذشته، گفت: تحولی در عملکرد مقاومت و ملت فلسطین ایجاد شده و این مسیر تحولی ادامه دارد.

ابوشریف تصریح کرد: مسیر مقاومت همچنان با قوت ادامه دارد و ما روزانه در این راه شهید می دهیم.

وی در پاسخ به سوالی درباره شهادت دو تن از فرماندهان ارشد جهاد اسلامی فلسطین گفت: ملت فلسطین یک ملت مقاومت است و توان جایگزین کردن فرماندهان شهید خود را دارد. ما شهید دادیم اما این عزم ما را نه تنها برای مبارزه کم نکرده بلکه بیشتر هم کرده است.

ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران گفت: اکنون شما در کرانه باختری رود اردن شاهد هستید که ما گردان های جنین ، نابلس و طوباس را داریم و این روند به سمت رام الله و طولکرم و دیگر نقاط در کرانه باختری در حال توسعه و گسترش است.

وی افزود: شهادت هیچگاه مانعی در مسیر طرح بزرگ و غایی دستیابی به آزاد سازی سرزمین فلسطین نیست. درست است که ما دو تن از فرماندهان ارشد خود یعنی خالد المنصور و الجعبری را از دست دادیم و این خسارت بزرگی است اما جنبش جهاد اسلامی فلسطین یک جنبش منظم است که می تواند جایگزینی این فرماندهان شهید را به نحو مطلوبی انجام دهد.

پربیننده ترین خبرها