جهاد اسلامی: جنگ آینده برای جارو کردن اسرائیل از خاک فلسطین خواهد بود

جهاد اسلامی: جنگ آینده برای جارو کردن اسرائیل از خاک فلسطین خواهد بود
پنج‌شنبه 27 مرداد 1401 - 23:01

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین هشدار داد که در جنگ آینده، بساط رژیم موقت صهیونیستی از خاک فلسطین برچیده خواهد شد.

العالم - فلسطین اشغالی

ناصر ابوشریف عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین بعد از ظهر امروز پنجشنبه تأکید کرد که پروژه صهیونیسم علیه فلسطین، بسیار واضح و روشن است.

ابوشریف در گفتگویی اظهار داشت: هر کس که توهم تشکیل دولت در مرزهای ۱۹۶۷ را داشت، با زورگویی رژیم صهیونیستی، توهماتش از بین رفت.

وی با بیان اینکه جنگ آینده ملت فلسطین باید برای «جارو کردن اسرائیل از خاک فلسطین» باشد، تصریح کرد، باید در راستای آزادسازی کامل فلسطین تلاش کرد؛ لذا وحدت میادین در این زمینه نقش مهمی دارد.

این مسئول جهاد با اشاره به اینکه ملت فلسطین، قدردان مقاومت هستند، تأکید کرد: ما بر وحدت میادین اصرار داریم تا در مقابله با اشغالگر غاصب، اتحاد کامل شود. امیدواریم که سایرین در جهان عرب و اسلام به این رویارویی ملحق شوند.

ابوشریف با تأکید بر اینکه وحدت میادین، فقط میدانی نیست و بلکه باید شامل وحدت دیدگاه هر فلسطینی برای آزادسازی کامل باشد، خاطر نشان کرد: وظیفه دینی و اخلاقی ماست که باید با اسرائیل مبتنی بر تجاوز مقابله کنیم. جهاد اسلامی در سه روز، به تنهایی در برابر آن ایستاد و همین مسئله مایه افتخار مردم فلسطین است. ما تا زمانی که در خط رویارویی قرار داریم، شکست نمی‌خوریم، بلکه همراه با پروژه مقاومت، همیشه در سود هستیم.

فارس

پربیننده ترین خبرها