آتش‌سوزی در مجاورت فرودگاه بین‌المللی «سوچی» روسیه +فیلم

آتش‌سوزی در مجاورت فرودگاه بین‌المللی «سوچی» روسیه +فیلم
شنبه 29 مرداد 1401 - 15:42

در پی وقوع آتش‌سوزی در مجاورت یک فرودگاه بین‌المللی روسیه، نیروهای آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

العالم - اروپا

رسانه‌های غربی و روسی روز شنبه تصاویری از وقوع آتش‌سوزی در مجاورت فرودگاه بین‌المللی «سوچی» واقع در جنوب شرقی روسیه منتشر کردند.

به نوشته روزنامه «اکسپرس» انگلیس، این آتش‌سوزی بزرگ در یک انبار در مجاورت فرودگاه رخ داده و ستون عظیمی از دود غلیظ از داخل فرودگاه قابل مشاهده است.

در تصاویر منتشر شده از این حادثه، مأموران آتش‌نشانی در حال تلاش برای خاموش کردن شعله‌های آتش دیده می‌شوند. اکسپرس نوشت، در حال حاضر نشانه‌ای از دست داشتن اوکراین در این آتش‌سوزی دیده نمی‌شود.

کانال تلگرامی خبرگزاری «ریا نووستی» نیز به نقل از وزارت امور اضطراری روسیه نوشت، این آتش‌سوزی در «مجاورت» فرودگاه رخ داده و هیچ هواپیمایی آسیب ندیده است.

شهر سوچی واقع در جنوب شرقی روسیه و در نزدیکی مرز گرجستان قرار دارد. این شهر ساحلی مجاور به دریای سیاه، علاوه بر اینکه یک مرکز توریستی در فصل تابستان محسوب می‌شود، محل برگزاری شماری از نشست‌های مهم دولت روسیه است.

با توجه به فاصله شهر سوچی از اوکراین، احتمال دست داشتن کی‌یف در این حادثه پایین است گرچه ممکن است از طریق اقدام خرابکارانه یا با استفاده از موشک‌های دوربرد آمریکایی انجام شده باشد.

آتش‌سوزی در مجاورت فرودگاه بین‌المللی سوچیآتش سوزی

فارس

پربیننده ترین خبرها