کشتی فرنگی جوانان جهان؛

چراغ اول روشن شد؛ محمدی طلا گرفت

چراغ اول روشن شد؛ محمدی طلا گرفت
شنبه 29 مرداد 1401 - 21:11

ایمان محمدی در فینال وزن ۶۳ کیلوگرم پیکارهای جوانان جهان با غلبه بر حریف قزقیزستانی نخستین طلا را برای کشورمان بدست آورد.

العالم ـ ایران ـ ورزشی

مسابقات رده‌بندی و فینال پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان از ساعت ۱۹:۳۰ امروز شنبه در شهر صوفیه کشور بلغارستان در حال برگزاری است.

در وزن ۶۳ کیلوگرم ایمان محمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر آزات ساریار از ترکیه را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد و در مرحله یک‌چهارم نهایی با نتیجه ۶ بر صفر رومئو بریدزه از گرجستان را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. محمدی در این مرحله با نتیجه ۴ بر صفر از سد چیزو ماریویاما از ژاپن گذشت و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار بایامان کریموف از قرقیزستان را با نتیجه ۶ بر ۱ شکست داد و به مدال طلا دست یافت.

تا لحظاتی دیگر ابوالفضل چوبانی در وزن ۸۷ کیلوگرم و فردین هدایتی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم برای کسب مدال طلا به مصاف حریفان خود می‌روند.

امروز و در پایان مسابقات مقدماتی پنج وزن دوم، سعید اسماعیلی در وزن ۶۰ کیلوگرم، علیرضا مهمدی در وزن ۸۲ کیلوگرم و علی عابدی درزی در وزن ۹۷ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند. سیددانیال سهرابی در وزن ۶۷ کیلوگرم و امیر عبدی در وزن ۷۲ کیلوگرم نیز راهی دیدار رده‌بندی شدند.

دیدارهای فینال و رده‌بندی پنج وزن دوم فردا یکشنبه برگزار می‌شود.

پربیننده ترین خبرها