فراخوان رژیم صهیونیستی از بیم حملات حزب الله لبنان

فراخوان رژیم صهیونیستی از بیم حملات حزب الله لبنان
دوشنبه 31 مرداد 1401 - 03:12

رسانه‌های صهیونیستی یکشنبه شب از فراخوان و آماده باش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی از بیم حملات حزب الله لبنان خبر دادند.

العالم - فلسطین اشغالی

براساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، فراخوان گسترده نیروهای رژیم صهیونیستی در روزهای آینده نیز ادامه خواهد یافت.

این رسانه‌ها اعلام کردند که این فراخوان به دنبال بیم و هراس از آنچه "تلاش حزب الله برای انجام عملیات خصمانه پیش از امضای ترسیم مرزهای دریایی با لبنان" اعلام شد، صورت می‌گیرد.

فراخوان ارتش رژیم صهیونیستی چند روز پس از هشدار سید حسن نصرالله رهبر حزب الله به رژیم صهیونیستی صورت می گیرد.

وی در این هشدار خود بر معادله آرامش یا تنش تاکید کرد و گفت: اگر خواسته های دولت لبنان تحقق یابد، در آن صورت ما به سوی آرامش پیش خواهیم رفت اما اگر لبنان به حقوق موردنظر خود نرسد، در آن صورت ما به سوی تنش پیش می‌رویم.

دبیرکل حزب الله همچنین از دولت لبنان خواست تا از میدان گازی کاریش و مرزهای لبنان و میانجی آمریکایی چشم برندارد، چرا که فرستاده آمریکا به لبنان تا کنون چیزی جز وقت کشی انجام نداده و در واقع، فرصت خود را از دست داده است.

این درحالی است که خبرگزاری اسپوتنیک روز گذشته به نقل از یک منبع که وی را "منبع رسمی لبنانی" توصیف کرد، بدون ذکر نام نوشت که این کشور به طور غیرمستقیم با رژیم صهیونیستی به یک توافق بر سر ترسیم مرزهای دریایی نزدیک شده است.

بحث میان رژیم صهیونیستی و لبنان بر سر مرزهای دریایی بین دو طرف بالا گرفته است و لبنان می‌گوید که بر سر مناطق بین خط‌های موسوم به ۲۳ و ۲۹ دریایی در حال مذاکره غیرمستقیم با رژیم صهیونیستی است و از حقوق خود در این زمینه کوتاه نخواهد آمد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها