گزارش خبرنگار العالم از تشدید اقدامات اعتراضی اسیران فلسطینی

دوشنبه 31 مرداد 1401 - 19:20

اسیران فلسطینی در بند رژیم صهیونیستی اقدامات خود را ضد اداره زندان های این رژیم تشدید کردند.

العالم _ فلسطین

به گزارش العالم اسیران فلسطینی در زندان های رژیم اشغالگر صهیونیستی اقدامات اعتراضی خود را در مخالفت با اقدامات ظالمانه در حق آنان آغاز کردند.

اسیران فلسطينی در نخستین گام، با آنچه بازرسی امنیتی نامیده می شود، مخالفت کردند.

این اسیران تصمیم دارند اگر رژیم اشغالگر به خواسته های آنان تن ندهد، اعتصاب غذای نامحدود کنند.

بازرسی امنیتی به این صورت است که اسیران هنگام شب و حتی بامداد، با شنیدن صدای هشدار، نیروهای امنیتی اسرائیلی را می بینند که جلوی در سلول ها ایستاده اند تا آنها را بازرسی کنند.

نیروهای اسرائیلی در این عملیات، اسیران و سلول های آنان را به دقت بازرسی و تفتیش می کنند.

حال اسیران تصمیم گرفته اند ابتدا با بازرسی امنیتی مخالفت و در صورت نرسیدن به خواسته هایشان، اقدامات اعتراضی خود را تشدید کنند.

هدف اصلی اسیران فلسطینی، بهبود شرایط زندان ها است زیرا اداره زندان ها شرایط را بر آنان بسیار سخت گرفته و آنان را از حقوق به رسمیت شناخته شده بین المللی محروم کرده است.

ناظران پیش بینی می کنند نبرد اسیران فلسطینی در روزهای آینده تشدید و به اعتصاب غذای نامحدود کشیده شود، اعتصاب غذایی که طبق بیانیه باشگاه اسیر فلسطینی خطاب به سازمان های بین المللی، بیش از چهار هزار و 500 اسیر فلسطینی در آن شرکت خواهند کرد.

این در حالی است که رژیم اشغالگر تا کنون با هرگونه مذاکره با جنبش اسیران مخالفت کرده است و به نظر می رسد قصد دارد این گونه نشان دهد که قوی تر از آن است که به خواسته های اسیران فلسطینی تن دهد.

با این حال روزهای آینده آزمونی برای پایداری اسیران فلسطینی و نیز آزمونی برای مردم فلسطین است که انتظار می رود فرزندان اسیر خود را تا حد توان حمایت کنند.

پربیننده ترین خبرها