رسانه‌های عبری: اسرائیل همزمان با عملیات علیه غزه، به یمن حمله هوایی کرد

رسانه‌های عبری: اسرائیل همزمان با عملیات علیه غزه، به یمن حمله هوایی کرد
چهارشنبه 2 شهريور 1401 - 01:35

رسانه‌های عبری‌زبان مدعی شدند که رژیم صهیونیستی همزمان با عملیات نظامی اخیر علیه غزه، حمله‌ای را در یمن انجام داد.

العالم-یمن

رسانه‌های اسرائیلی روز سه‌شنبه مدعی شدند که ارتش اسرائیل در حین عملیات نظامی علیه جنبش جهاد اسلامی در نوار غزه در پنجم ماه جاری میلادی، عملیاتی را در یمن اجرا کرده بود.

کانال 14 عبری مدعی شد که ارتش رژیم اسرائیل همزمان با عملیات نظامی اخیر علیه باریکه غزه، حمله‌ای را علیه اهدافی در یمن عملیاتی کرده بود.

این شبکه تلویزیونی رژیم صهیونیستی برای اثبات ادعای خود، به اظهارات هفته پیش آویو کوخاوی رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر حمله ارتش به «کشور ثالث» در جریان عملیات «فجر صادق»، استناد کرد.

«آویو کوخاوی» رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تقریباً دو هفته قبل و در جریان درگیری اخیر با نوار غزه این رژیم در یک کشور ثالث همزمان با نبرد غزه عملیات انجام داده اما از آن کشور نامی به میان نیاورد.

رسانه‌های صهیونیست به نقل از کوخاوی که در کنفرانسی با حضور برخی فرماندهان ارتش برگزار شده بود، ادعا کردند: 10 روز پیش ارتش اسرائیل به طور دقیق تیسیر الجعبری از فرماندهان جنبش جهاد اسلامی در مناطق شمالی کرانه باختری را هدف قرار داد و همزمان موجی از بازداشت‌ها را در کرانه باختری آغاز کرد علاوه بر آنکه در همان زمان حمله‌ای در یک کشور ثالث را ترتیب داده و از مرزهای اسرائیل دفاع کرد.

تسنیم

پربیننده ترین خبرها