تاکید سخنگوی گردان‌های قدس بر اهمیت نبرد وحدت میادین

تاکید سخنگوی گردان‌های قدس بر اهمیت نبرد وحدت میادین
پنج‌شنبه 3 شهريور 1401 - 20:15

سخنگوی گردان‌های قدس نبرد وحدت میادین را نقطه عطفی در تاریخ فلسطین دانست و آن را به ملت فلسطین تبریک گفت.

العالم _ فلسطین

ابوحمزه سخنگوی گردان‌های قدس در همایش وحدت میادین گفت: نبرد وحدت میادین یکی از نقاط عطف تاریخ مردم ماست و من به مردم فلسطین می گویم که مقاومت هرگز شما را تنها نمی‌گذارد و شما را روسفید می کند.
ابو حمزه خطاب به دوستداران و حامیان مقاومت هم گفت: ای هواداران مقاومت! به پیروزی‌های جهاد و گردان های قدس افتخار کنید. بیعت شرافتمندانه شما با مقاومت مبارک باد.
سخنگوی گردان‌های قدس نبرد قهرمانانه وحدت میادین را پاسخ به ترور فرماندهان شهید تیسیر الجعبری و خالد المنصور دانست و گفت: ترور این دو فرمانده نشانه وحشیگری و جنایت رژیم صهیونیستی و استراتژی مأیوسانه اش برای ترور فرماندهان مقاومت است اما بداند که هزار فرمانده جای این فرماندهان را خواهند گرفت.
وی تصریح کرد: پروژه مقاومت با خون شهدا قوی تر خواهد شد و رزمندگان و قهرمان ما با شلیک موشک به مناطق صهیونیستی اطراف غزه، تل آویو و مواضع نظامی رژیم صهیونیستی، مسیر شهدا را ادامه دادند. ما به آزادی سرزمینمان بسیار نزدیک هستیم و آنچه در چنته داریم، برای دشمن وحشتناک است.

وی با اشاره به ناکامی تلاش دشمن اسرائیلی برای ایجاد تفرقه میان گروه های فلسطینی و مردم فلسطین تصریح کرد: دشمن کوشید مردم را علیه مقاومت بشوراند اما با صخره آگاهی مردم برخورد کرد و توطئه اش علیه مقاومت خنثی شد. مردم فلسطین به ویژه مردم غزه شریک این پیروزی هستند چرا که پشتیبان مقاومت بوده و هستند. گردان های قدس با خداوند و مردم فلسطین عهد می بندد که در برابر خون شهدای فلسطینی، رنج اسیران و نقض حرمت مسجد الاقصی سکوت نکند. گردان های قدس در نبرد وحدت میادین 58 شهر صهیونیستی را هدف قرار داد. آنچه گردان های قدس در نبرد وحدت میادین انجام داد، آرزوهای دشمن را به باد داد. گردان های قدس قدرتمندانه منطقه اطراف غزه را در اختیار خود گرفت و از غزه حمایت کرد. صبر ما در مسیر جهاد بسیار زیاد است.

احمد المدلل از سران جنبش جهاد اسلامی هم در این همایش گفت: شمشیر قدس هنوز در غلاف نرفته است و جهاد اسلامی آن را به وحدت میادین تبدیل کرد و تا وقتی دشمن صهیونیستی در فلسطین حضور داشته باشد، کاروان شهدا نیز هرگز از حرکت باز نخواهد ایستاد. مردم ما هر آنچه را داشتند در حمایت از مقاومت در طبق اخلاص قرار دادند و مقاومت هرگز شکست نخواهد خورد.

احمد جمیل نیز از مسئولان مقاومت فلسطین در سخنانی در همایش وحدت میادین گفت: نبرد شمشیر قدس نقطه عطفی در دفاع از قدس بود و جهاد اسلامی در نبرد وحدت میادین از اصولش محافظت کرد.

طلال ناجی دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین هم در این همایش گفت: مقاومت فلسطین توانست توان بازدارندگی دشمن صهیونیستی را نابود کند و توانمندی بالای جهاد اسلامی در نبرد وحدت میادین دشمن را وادار کرد که برای برقراری آتش بس به تکاپو بیافتد.

پربیننده ترین خبرها