حماس: عملیات نابلس دلیلی دیگر بر شکست عملیات اخیر دشمن بود

حماس: عملیات نابلس دلیلی دیگر بر شکست عملیات اخیر دشمن بود
سه شنبه 8 شهريور 1401 - 11:18

حماس تاکید کرد که این عملیات بار دیگر شکست عملیات اخیر دشمن صهیونیستی علیه مقاومت فلسطین در کرانه باختری موسوم به "عملیات موج‌شکن" را ثابت کرد.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، جنبش مقاومت اسلامی حماس ضمن تبریک عملیات مقاومتی امروز در شهر نابلس که به زخمی شدن دو صهیونیست اشغالگر منجر شد، تاکید کرد این عملیات نشان داد که ما در مقابل یک خیزش سراسری و روزافزون در کرانه باختری قرار داریم که تا زمان تحقق اهداف ملت فلسطین خاموش نخواهد شد.

در بیانیه حماس آمده است که مقاومت فلسطین در عملیات نابلس ثابت کرد که دشمن صهیونیستی به رغم تمامی بازداشت‌ها و ترورها، قادر به پایان دادن به مقاومت در کرانه باختری نیست و ترور شهید ابراهیم النابلسی و دیگر دوستانش موجب شعله‌ورتر شدن مقاومت در نابلس و سرتاسر کرانه باختری خواهد شد.

حماس افزود که ملت و مقاومت فلسطین اکنون این معادله را برقرار کرده‌اند که هرگونه حمله و یورش به شهرهای کرانه باختری توسط نظامیان و شهرک‌نشینان اشغالگر با مقابله همه جانبه و قاطع مقاومت رو به رو خواهد شد و اشغالگران حق ورود به هیچ منطقه فلسطینی‌نشینی را نخواهند داشت.

لازم به ذکر است که مبارزان مقاومت بامداد امروز سه شنبه به سمت خودروی 5 نفر از شهرک نشینان صهیونیست پس از ورود به شهر نابلس آتش گشودند که طی آن دو صهیونیست زخمی شدند. مبارزان فلسطینی این خودرو را هم به آتش کشیده و به سلامت محل را ترک کردند.

پربیننده ترین خبرها