پس از پیروزی در نبرد اراده‌ها؛

جزئیات توافق اخیر با رژیم صهیونیستی از زبان خلیل عواوده

جزئیات توافق اخیر با رژیم صهیونیستی از زبان خلیل عواوده
پنج‌شنبه 10 شهريور 1401 - 21:13

خلیل عواوده اسیر فلسطینی که اخیرا طی توافقی با رژیم صهیونیستی، اعتصاب غذای خود را به حالت تعلیق درآورد، طی اظهاراتی جزئیات بیشتری از این توافق را مطرح کرد.

العالم ـ فلسطین اشغالی

خلیل عواوده در گفتگو با شبکه "فلسطین الیوم" گفت که بازداشت اداری واکنشی مستقیم از سوی "شاباک" به حکم آزادی من قبل از اعتصاب غذا بوده است.

وی افزود: در توافق مقرر شده است که در دوم اکتبر بدون تمدید بازداشت اداری آزاد شوم، همچنین به موجب این توافق، فقط پزشکان می توانند در اتاق من حضور داشته باشند؛ نیروهای پلیس رژیم اشغالگر نمی توانند در اتاق بمانند.

وی افزود: خانواده ام از ملاقات با من منع شده اند؛ آنها مجوز ملاقات دریافت نکرده اند.

این اسیر فلسطینی همچنین در گفتگو با "روسیا الیوم" اظهار داشت که پس از نیم سال نبرد علیه عبودیت و بردگی پیروز شده است؛ این آزادی پس از ظلم بازداشت اداری محقق شد.

عواوده خاطرنشان کرد: خدا را به خاطر این پیروزی عظیم شکر می گویم. این پیروزی به لطف تلاش ها و فداکاری ها و ایستادگی ها و حمایت های تمام آزادگان جهان از مساله برحق فلسطین رخ داد.

رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند رژیم اشغالگر صهونیستی توافقی را امضا کرده است که بر اساس آن «خلیل عواوده» اسیر فلسطینی که ۱۷۲ روز در اعتصاب غذا به سر می‌برد، روز دوم اکتبر (۱۰ مهر) آزاد خواهد شد.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها