رهبر انصارالله: ارتش یمن به سطح بالایی از بازدارندگی رسیده است

رهبر انصارالله: ارتش یمن به سطح بالایی از بازدارندگی رسیده است
پنج‌شنبه 10 شهريور 1401 - 22:37

سیدعبدالملک الحوثی به مناسبت رژه بزرگ ارتش یمن در الحدیده گفت: ارتش همواره در حال توسعه مهارت‌های رزمی و نظامی خود در نیروی دریایی، زمینی، هوایی، یگان موشکی و صنایع نظامی است.

العالم - یمن

الحوثی، رهبر انصارالله یمن در سخنرانی که همزمان با مراسم رژه بزرگ ارتش در الحدیده پخش شد، ضمن قدردانی از تمام نیروهای نظامی که این رژه را برپا کردند، گفت: از وزارت دفاع به خاطر تلاش های خستگی ناپذیرش در ساخت ارتش و ادغام کمیته های مردمی در آن تشکر و قدردانی می کنم

وی افزود: ارتش ما وابستگی واقعی و راستین به میهن دارد و تلاشها برای توسعه ارتش ادامه دارد

رهبر انصارالله یمن هدف از این رژه نظامی را اطمینان بخشی به مردم یمن و ارسال پیام به دشمنان طمعکار و متجاوز اعلام کرد و گفت: تنها بخشی از نیروهای ارتش در این رژه نظامی مشارکت کردند وگرنه هزاران نفر از نیروهای نظامی ما در جبهه‌ها مستقر هستند.

الحوثی خاطرنشان کرد: ارتش ما با تکیه بر وابستگی راستینش به میهن و طبق اعتقادات و باورهای خود به وظایف و مسئولیت های خود عمل می کند.

رهبر انصارالله تصریح کرد: ارتش ما امروز در عرصه های مختلف مواجهه با دشمن به یک سطح عالی رسیده است و توانایی های خود را توسعه داده و به یک سطح بالایی از بازدارندگی دست یافته است.

وی تاکید کرد که ارتش یمن همواره در حال توسعه مهارت‌های رزمی و نظامی خود در نیروی دریایی، زمینی، هوایی، یگان موشکی و صنایع نظامی است.

نیروهای مسلح یمن امروز با برگزاری رژه نظامی، موشکهای جدیدی را رونمایی کردند تا خط و نشان تازه‌ای برای ائتلاف متجاوز باشد.

این مراسم، بزرگترین نمایش نظامی است که نیروهای یمنی برگزار کردند و در آن، جدیدترین وسایل و تجهیزات صنایع جنگی زمینی، هوایی و دریایی را به رخ جهانیان کشیدند. مینهای جدید دریایی هم از این سلاحها به شمار می‌رود.

پربیننده ترین خبرها