ترامپ: بایدن دچار زوال عقل است

ترامپ: بایدن دچار زوال عقل است
جمعه 11 شهريور 1401 - 20:08

ترامپ در واکنش به رئیس جمهوری کنونی آمریکا که او را یک افراط گرا نامیده بود، بایدن را یک دیوانه یا کسی که دچار زوال عقل است، توصیف کرد.

العالم_آمریکا

برپایه گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، پیش از این جو بایدن، رئیس جمهوری کنونی آمریکا در سخنانی خطاب به ملت و پیش از انتخابات میان دوره‌ای نوامبر گفته بود که دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق ایالات متحده و حامیان جنبش "دوباره آمریکا را بزرگ کن" (MAGA) نماینده افراط گرایی هستند که کشور را تهدید می‌کند.

بایدن همچنین گفته بود، به جمهوری‌خواهان محافظه‌کار احترام می‌گذارد، اما جمهوری‌خواهان حامی این جنبش قابل احترام نیستند چون آنها دموکراسی را از بین می‌برند و از مردم خواست تا برای نجات کشور رای دهند.

ترامپ نیز در پاسخ به بایدن در رسانه‌های اجتماعی گفت: اگر به کلمات و معنای ناهنجار و عصبانی بایدن امشب نگاه کنید، باید بفهمید که او آمریکا را با استفاده احتمالی از نیروی نظامی تهدیده کرده است. او باید دیوانه باشد یا از زوال عقل در مراحل آخر رنج می‌برد!

ترامپ همچنین گفت، کسی باید به بایدن توضیح دهد که اگر او نمی‌خواهد آمریکا یکبار دیگر بزرگ شود، نباید خودش را رئیس جمهوری کشور بداند.

این اظهارات از سوی ترامپ پس از آن مطرح شده که اف.بی.آی به عمارت مارالاگوی او در بخشی از تحقیقات درباره استفاده نادرست از اطلاعات دفاعی، سرقت و تخریب و از بین بردن اسناد محرمانه حمله کرد.

ترامپ اتهامات وارده درباره نگهداری از اطلاعات طبقه بندی شده را در محل اقامتش رد کرد و این تحقیقات را با انگیزه سیاسی دانست تا او را از شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ منع کنند.

ایسنا

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها