رئیسی در گفتگو با «العالم»: به خوزستان باید توجه ویژه شود/ طرح های استان، مجدانه پیگیری خواهد شد

جمعه 11 شهريور 1401 - 23:41

رئیس جمهور ایران در گفت‌وگوی اختصاصی با شبکه «العالم» بر لزوم توجه ویژه دولت به استان خوزستان تأکید کرد و گفت که مسئله خوزستان برای ما خاص است و باید بصورت خاص هم مورد توجه قرار گیرد .

العالم-ایران

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه «العالم» گفت: همه ما مدیون خوزستان هستیم چون خوزستان مردانه در مقابل دشمن ایستاد، شهدای بسیاری تقدیم کرد، خط مقدم جبهه بود، امروز باید به مردم این دیار توجه ویژه شود توجه ویژه در حرف اتفاق نمی افتد باید در عمل محقق شود.

رئیس جمهور ایران افزود: این طرحی که امروز بهره برداری می شود اشاره دارد به اینکه دولت بنا دارد در عمل آنچه وظیفه دارد در حد توان خود نسبت به مردم خوزستان ادای دین و انجام وظیفه کند.

وی تصریح کرد: طرح های دیگری هم در استان در حال انجام است، طرح فاضلاب همچنین طرح های مربوط به اشتغال که در استان میبایست پیگیری شود ، طرح مسکن سازی ویژه جوانان عزیز استان و زوجهای جوان ، این طرح هایی است که باید مجاهدانه دنبال شود .

سید ابراهیم رئیسی اضافه کرد: من از مدیران استانی بصورت جدّ خواسته‌ام که مسئله خوزستان برای ما خاص است و باید بصورت خاص هم مورد توجه قرار گیرد .

آیت الله رئیسی ادامه داد: مردم اینجا هم بسیار مردم خوبی هستند ، خودشان مشارکت می کنند می بینند دولت در یکجا کار میکند ، سپاه پاسداران مشغول سازندگی است ، مردم دزفول و اندیمشک و آبادان و خرمشهر و جای جای این استان حاضرند مایه بگذارند.

وی تصریح کرد: ما مصمم هستیم که کارهای بزرگ چه در عزیزان ما در قرارگاه سازندگی و چه مدیران ما در دولت کار را مجدانه دنبال کنند، نماینده محترم مقام معظم رهبری در استان خوزستان و استاندار و مدیران متحرم در استان بدانند که امروز کار کردن برای مردم خوزستان، تولید، اشتغال، کار دانش بنیان در جهت اجرای اوامر مقام معظم رهبری است و حتما اجر و ثواب و پاداش اخروی و هم شکر و سپاس مردم را به همراه خواهد داشت.

پربیننده ترین خبرها