زخمی‌شدن 6 سرباز اشغالگر و یک شهرک‌نشین در تیراندازی در کرانه باختری

يکشنبه 13 شهريور 1401 - 14:36

رسانه‌های عبری از تیراندازی به سوی اتوبوس شهرک نشینان صهیونیست در کرانه باختری و زخمی شدن دست‌کم 6 سرباز صهیونیست و یک شهرک‌نشین خبر دادند.

العالم - فلسطین اشغالی

رسانه‌های عبری، از تیراندازی به سوی یک اتوبوس حامل شهرک‌نشینان صهیونیست در کرانه باختری خبر دادند.

کانال ۱۳ تلویزیونی رژیم صهیونیستی، امروز، از تیراندازی به سوی یک اتوبوس حامل شهرک‌نشینان صهیونیست در خیابان ۹۰ در غور اردن، خبر داد.

در همین راستا سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که بر اثر تیراندازی به اتوبوس در دره اردن، 6 سرباز زخمی شدند که حال یکی از آنها وخیم گزارش شده است.

همچنین رسانه ها از زخمی شدن یک شهرک‌نشین خبر دادند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از بازداشت دو نفر مظنون به تیراندازی به اتوبوس خبر دادند، این رسانه‌ها همچنین اعلام کردند که نفر سوم متواری شده است.

از سوی دیگر منابع خبری از فضای امنیتی در منطقه وقوع عملیات خبر می دهند.

IMG_6929

لحظه انتقال شهرک نشینانی که در اثر تیراندازی در غور اردن مجروح شده بودند

تصاویری از سلاحی که در عملیات تیراندازی به سمت اتوبوس صهیونیست‌ها استفاده شده است

11212رسانه های صهیونیستی مدعی شدند که خودرو عاملان تیراندازی در غور اردن آتش گرفته است

نزدیک به ده روز پیش نیز، رسانه‌های عبری‌زبان از وقوع عملیات تیراندازی فلسطینیان علیه شهرک‌نشیان صهیونیست در کرانه باختری خبر دادند.

روزنامه «یدیعوت آحارونوت» در خبری فوری نوشت که رزمندگان فلسطینی در منطقه «وادی الحرامیه» واقع در شمال شهرک «عوفرا» به سمت اتوبوس حامل شهرک‌نشینان صهیونیست تیراندازی کردند. دقایقی بعد سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی با تایید این خبر گفت: «دقایقی پیش گزارشی مبنی بر تیراندازی به یک اتوبوس اسرائیلی در نزدیکی روستای سلواد در منطقه بنیامین دریافت شد. نیروها در حال جستجوی منطقه برای یافتن مظنونان هستند».

رسانه‌های فلسطینی نیز گزارش دادند که در این عملیات به اتوبوس حامل صهیونیست‌ها آسیب رسیده و ارتش رژیم اشغالگر ورودی اصلی جنوبی روستای سلواد در شرق رام‌الله را مسدود کرده است.

منابع عبری‌زبان با ادعای اینکه هیچ صهیونیستی در این عملیات مجروح نشده، گفتند حداقل ۱۰ گلوله به سمت این اتوبوس شلیک شده است.

پربیننده ترین خبرها