خودداری مقام حزب‌الله از دست دادن با افسر آمریکایی صدای صهیونیست‌ها را درآورد

خودداری مقام حزب‌الله از دست دادن با افسر آمریکایی صدای صهیونیست‌ها را درآورد
چهارشنبه 16 شهريور 1401 - 17:54

خودداری مسئول واحد هماهنگی و ارتباطات جنبش حزب‌الله لبنان از دست دادن با یک افسر آمریکایی در بیروت واکنش خبرنگاران صهیونیست را برانگیخت.

العالم - لبنان

خودداری «وفیق صفا» مسئول واحد هماهنگی و ارتباطات جنبش حزب‌الله لبنان از دست دادن با یک افسر آمریکایی در بیروت در رسانه‌های لبنانی خبر ساز شد.

شبکه «لبنان۲۴» به‌تازگی با انتشار گزارشی در این باره نوشت: «اخیرا انتشار یک ویدئوی کوتاه از خودداری وفیق صفا مسئول واحد هماهنگی و ارتباطات حزب‌الله از دست دادن با رئیس واحد اطلاعات آمریکا در لبنان در مراسم عزای پدر سرلشکر عباس ابراهیم مدیرکل امنیت عمومی [لبنان] سراسر فضای مجازی را فراگرفت.»

حزب

طبق این گزارش، برخی از کاربران فضای مجازی علت این امر را اقدامات پیشگیرانه مربوط به شیوع ویروس کرونا و برخی دیگر موضع سرسختانه جنبش حزب‌الله لبنان در قبال آمریکا عنوان کردند.

کانال ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی در واکنش به این اقدام مقام حزب‌الله به نقل از «کارولین گلیک» خبرنگار و نویسنده صهیونیست نوشت: «در مراسم ختمی در بیروت، یک افسر آمریکایی نزدیک شد تا با یکی از مقامات ارشد حزب‌الله دست بدهد؛ اما او خودداری کرد. آن‌ها (اشاره به مقامات حزب‌الله) در برابر دوربین‌ها آن‌ها را (آمریکایی‌ها) تحقیر می‌کنند، در حالی که آمریکایی‌ها سعی دارند اسرائیل را مجبور به انتقال [مالکیت] آب‌های سرزمینی بکنند.»

این خبرنگار صهیونیست به مذاکرات غیرمستقیم ترسیم خطوط مرزی میان بیروت و تل‌آویو اشاره دارد که آمریکا میانجیگری در این پرونده را برعهده گرفته است.

فارس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها