گزارش العالم از شهادت یک فلسطینی نزدیک رام الله/ رژیم صهیونیستی این جوان را متهم به حمله کرده است+فیلم

پنج‌شنبه 17 شهريور 1401 - 14:36

در درگیری بین نظامیان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین در جریان حمله صهیونیست ها به اردوگاه جنین در کرانه باختری، یک نظامی صهیونیست از ناحیه سر به شدت مجروح شد.

العالم - فلسطین اشغالی

نظامیان رژیم اشغالگر همچنین به منظور تأمین امنیت مراسم مذهبی شهرک نشینان، به منطقه "قبر یوسف" حمله کردند.

در منطقه ای نزدیک رام الله نیز یک فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید. صهیونیست ها ادعا کرده اند که این فلسطینی به یکی از پست های ایست و بازرسی حمله کرده است.

به گفته منابع محلی رزمندگان مقاومت فلسطین در شهر نابلس به روی صهیونیست های مهاجم آتش گشودند. منابع محلی گفتند همزمان با شنیده شده صدای چند انفجار مهیب، شمار زیادی از نظامیان صهیونیست در اطراف اردوگاه بلاطه مستقر شدند.

به گفته این منابع همزمان با این حمله، یک فروند هواپیمای اسرائیلی هم اقدام به شلیک بمب های گازی به سوی جوانان در اردوگاه بلاطه در نابلس کرد.

در منطقه ای نزدیک رام الله در کرانه باختری، یک شهروند فلسطینی در روستای بیتین در شمال شرق رام الله، به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر به شهادت رسید. ارتش این رژیم مدعی است که این شهید با سلاح سرد به یکی از نظامیان صهیونیست حمله کرده بود. بلافاصه پس از این رویداد، نظامیان صهیونیست در پست بازرسی بیت ایل مستقر شده و با متوقف کردن خودروی شهروندان، رفت و آمد را در این منطقه مختل کردند.

پربیننده ترین خبرها