جهاد اسلامی: تهدیدات رژیم اشغالگر باعث تشدید مقاومت می‌شود

جهاد اسلامی: تهدیدات رژیم اشغالگر باعث تشدید مقاومت می‌شود
شنبه 19 شهريور 1401 - 19:24

سخنگوی رسانه‌ای جنبش جهاد اسلامی فلسطین عملیات مقاومت فلسطین در الخلیل را تبریک گفت و آن را بیانگر تداوم عملیات‌های مقاومت خواند.

العالم - فلسطین اشغالی

«طارق عزالدین» سخنگوی رسانه‌ای جنبش جهاد اسلامی فلسطین در کرانه باختری ضمن تبریک عملیات مقاومت در الخلیل گفت که تهدیدات رژیم اشغالگر باعث تشدید مقاومت می‌شود.

وی افزود که این عملیات بیانگر تداوم عملیات‌های مقاومتی و نتیجه طبیعی و مشروع مقاومت در برابر رژیم اشغالگر است که روستاها، شهرها و اسرای فلسطینی را هدف قرار می‌دهد.

وی گفت: «امر ما با یک انقلاب واقعی مسلحانه مواجه هستیم که دامنه آن در کرانه باختری گسترش پیدا می‌کند و این عملیات‌ها نتیجه افزایش جنایت‌های رژیم اشغالگر علیه ملت فلسطین است و افزایش تهدیدات رژیم اشغالگر برای اجرای عملیات نظامی، قدرت و صلابت مقاومت را بیشتر می‌کند.

بنابر گزارش شبکه المنار، عزالدین همچنین گفت: «گردان قهرمان جنین، طوباس و طولکرم به الگو و نمادی برای مقاومت در کرانه باختری تبدیل شده است و آنچه امروز ما در الخلیل شاهد آن بودیم، در ادامه این مقاومت قهرمانانه است».

وی تأکید کرد که جنایت‌های رژیم صهیونیستی، انقلاب در کرانه باختری را شعله‌ور خواهد کرد و دامنه مقاومت گسترده‌تر خواهد شد چرا که پاسخ به رژیم اشغالگر باید متناسب با رفتارهای آن باشد زیرا رژیم اشغالگر تنها زبان زور را می‌فهمد و مبارزه مسلحانه نیز تنها راه آزادسازی سرزمین ما از اشغالگری است.

به گزارش فارس، جوانان فلسطینی، امروز (شنبه)، یک برج نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه «الخلیل» واقع در جنوب کرانه باختری را به آتش کشیدند که طی آن دستکم هفت نظامی این رژیم زخمی شدند.

پربیننده ترین خبرها