الکاظمی: دستگاه های خدمات رسان زیارت اربعین را تسهیل کنند

الکاظمی: دستگاه های خدمات رسان زیارت اربعین را تسهیل کنند
يکشنبه 20 شهريور 1401 - 19:03

نخست وزیر عراق امروز (یکشنبه) در جریان یک جلسه امنیتی - خدماتی از دستگاههای خدمات رسان این کشور خواست تا تسهیل بخشیدن به برگزاری مراسم اربعین حسینی (ع) را در اولویت خود قرار دهند.

العالم_عراق

بنابر گزارش شبکه دجله عراق، دفتر مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: الکاظمی نخست‌وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح، امروز ریاست جلسه‌ای امنیتی-خدماتی را به منظور پیگیری مقدمات، آمادگی‌های در حال انجام و اقدامات انجام شده برای برگزاری موفقیت‌آمیز در زیارت اربعین امام حسین (علیه السلام) برعهده داشت.

در این بیانیه آمده است: در این جلسه تعدادی از روسای وزارت‌خانه‌های امنیتی و خدماتی، فرماندهان امنیتی و مقامات ذی‌ربط دیگر حضور داشتند.

برپایه این گزارش، الکاظمی در جریان این جلسه " بر تعهد به بالاترین سطح آمادگی امنیتی، بهداشتی و خدماتی و ارتقای سطوح آمادگی برای تضمین برگزاری آرام و ایمن مراسم اربعین، بدون هیچ گونه نقص و حوادث جانبی" تاکید کرد.

وی افزود: دستگاه‌های خدمات رسان باید ارائه تمامی وسایل و امکانات مورد نیاز برای تسهیل برگزاری مراسم، رسیدگی به موانع در صورت بروز و تاکید بر ارائه کلیه خدمات لازم و رسیدگی به موارد اضطراری را در اولویت قرار دهند.

الکاظمی همچنین به نهادهای امنیتی عراق نیر دستور داد تا اهمیت این مناسبت را در نظر داشته باشند و هر آنچه را که در خور اعتبار عراق و مردم شریف آن است که به مهمان نوازی و استقبال در این مناسبت‌ها معروف بودند، ارائه دهند.

ایرنا

پربیننده ترین خبرها