بیماران انگلیسی: لغو وقت های معاینه پزشکی به علت تشییع جنازه ملکه

بیماران انگلیسی: لغو وقت های معاینه پزشکی به علت تشییع جنازه ملکه
جمعه 25 شهريور 1401 - 11:18

شهروندان بیمار در انگلیس، لغو وقت های معاینه پزشکی و درمانی را به علت برگزاری مراسم تشییع جنازه ملکه الیزابت دوم، نفرت انگیز و غیردمکراتیک دانستند.

العالم - اروپا

به نقل از تارنمای روزنامه ایندیپندنت؛ از بیمارستان های وابسته به سازمان بهداشت همگانی انگلیس خواسته شده است با بیمارانی که برای روز دوشنبه وقت ویزیت و معاینه گرفته اند تماس بگیرند و این قرارها را لغو کنند زیرا قرار است پیکر ملکه الیزابت دوم به خاک سپرده شود.

بسیاری از واحدها و مراکز بهداشتی و درمانی انگلیس وقت های معاینه روز دوشنبه بیماران را به علت تعطیلی شعبات بانک ها به مناسبت این رخداد لغو کرده اند.

فرودگاه بین‌المللی هیترو لندن که اصلی ترین پایانه هوایی انگلیس به شمار می‌رود و سالانه بالغ بر ۸۰ میلیون مسافر از طریق آن جابه‌جا می‌شوند، به هیمن علت همه پروازها را لغو کرده است.

فرودگاه غرب لندن در بیانیه ای از تغییر جدول زمان‌بندی پروازها در این فرودگاه خبر داد. طبق برنامه اعلام شده، پروازهای امروز بین ساعت ۱۳ و ۵۰ دقیقه تا ۱۵ و ۴۰ دقیقه برای «اطمینان از برقراری سکوت برفراز تشییع جنازه الیزابت» از کاخ باکینگهام به تالار وستمینستر لغو شده است.

ایرنا

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها