لاپید: با واقعیت پیچیده ای در کرانه باختری مواجه هستیم

لاپید: با واقعیت پیچیده ای در کرانه باختری مواجه هستیم
جمعه 25 شهريور 1401 - 16:27

نخست وزیر رژیم صهیونیستی از یکی از مقرهای شاباک در کرانه باختری بازدید و درباره تحولات اخیر این منطقه و تشدید مقاومت علیه نظامیان صهیونیست اظهارنظر کرد.

العالم - فلسطین اشغالی

«یائیر لاپید» نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیروز پنجشنبه از یکی از مقرهای سازمان اطلاعات و امنیت داخلی این رژیم (شاباک) در کرانه باختری بازدید کرد.

لاپید در این بازدید که نشان از تشدید عملیات مقاومتی رزمندگان فلسطینی علیه نظامیان صهیونیست در کرانه باختری دارد، گفت: ما با واقعیت پیچیده‌ای در کرانه باختری روبرو هستیم که نیازمند تلاش‌های هماهنگ است.

این اظهارات لاپید در حالی است که «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی هم گفت: اکثر اسرائیلی‌ها خواهان کنترل فلسطینی‌ها نیستند و برای مقابله با مخاطره امنیتی، آمادگی ندارند.

گانتز در ادامه افزود: فلسطینی‌ها برای دستیابی به راه حل باید تصمیمات راهبردی اتخاذ کنند و تا آن زمان، آنچه من سعی می‌کنم انجام دهم این است که یک واقعیت و شرایط امنیتی بهتر ایجاد کنم که در آن برتری امنیتی را حفظ کنیم و همه با مشکلات داخلی خود مقابله کنند.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی همچنین گفت: ما خواهان حل و فصل سیاسی سریع نیستیم، اما حفظ یک پنجره سیاسی - راهبردی در کنار زندگی باثبات، امن و مرفه، از جمله اقتصاد باثبات ضروری است.

این مواضع مقامات ارشد رژیم صهیونیستی در حالی است که عملیات مقاومتی و قهرمانانه رزمندگان فلسطینی در مناطق مختلف کرانه باختری افزایش یافته است و نظامیان صهیونیست به صورت روزانه هدف قرار می‌گیرند.

مهر

پربیننده ترین خبرها