نشست فوق‌العاده گروه‌های فلسطینی در غزه برای بررسی حوادث نابلس

نشست فوق‌العاده گروه‌های فلسطینی در غزه برای بررسی حوادث نابلس
سه شنبه 29 شهريور 1401 - 20:30

گروه‌های فلسطینی در غزه برای بررسی حوادث نابلس و اقدامات تشکیلات خودگردان علیه مبارزان مقاومت و فلسطینی‌ها نشست فوق‌العاده برگزار کردند.

العالم - فلسطین اشغالی

گروه‌های فلسطینی در نوار غزه امروز سه‌شنبه دستگیری مصعب اشتیه و عمید طبیله افراد تحت تعقیب توسط تشکیلات خودگردان فلسطین و استفاده از خشونت بیش از حد علیه شهروندان معترض به اقدامات دستگاه‌های امنیتی را محکوم کردند.

جنبش های فلسطینی در بیانیه ای اعلام کردند که رویدادهای ناگواری که شب گذشته در نابلس با دستگیری اشتیه و طبیله دو مرد تحت تعقیب نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان آغاز شد و متعاقب آن به سرکوب تظاهرات و کشته شدن فراس یعیش شهروند فلسطینی انجامید، سزاوار سرزنش است.

این گروه‌ها خواستار آزادی فوری بازداشت‌شدگان در رام‌الله و فراهم کردن شرایط لازم برای محافظت از آنها در برابر وحشیگری اشغالگران صهیونیستی شدند.

این جنبش ها از نیروهای ملی و اسلامی در کرانه باختری خواستند تا به سهم خود برای جلوگیری از ریختن خون فلسطینیان، حفاظت از اموال عمومی، آرام کردن اوضاع، آغاز تحقیقات در مورد شهادت این شهروند فلسطینی و بازخواست عاملان آن تلاش کنند.

در پایان این بیانیه آمده است: ما در این زمانه نیاز مبرم به وحدت برای مقابله با هجوم به مسجد الاقصی داریم، به ویژه که چشمان مردم فلسطین امیدوارانه نظاره گر اتفاقات در الجزایر در راستای تلاش برای احیای وحدت ملی است.

پربیننده ترین خبرها