تاکید رهبران کمیته های مقاومت فلسطینی بر استواری مقاومت در کرانه باختری

تاکید رهبران کمیته های مقاومت فلسطینی بر استواری مقاومت در کرانه باختری
چهارشنبه 30 شهريور 1401 - 20:02

رهبران کمیته های مقاومت مردمی فلسطینی تاکید کردند که مقاومت در کرانه باختری با وجود همه دستگیری ها، روز به روز گسترده تر و فعال تر می شود.

العالم _ فلسطین

ناظران و کارشناسان امور فلسطین معتقدند اقدام دستگاه امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین به بازداشت یکی از رهبران گردان های القسام در کرانه باختری، هرگز شمشیر مقاومت را که به روی تجاوزات رژیم اشغالگر اسرائیلی کشیده است، در غلاف نخواهد کرد.

در همین حال شماری از رهبران جبهه مردمی آزادیبخش فلسطین می گویند که توافق اسلو به هیچ نتیجه ای که به نفع ملت فلسطین باشد، منجر نشده است.

به گفته آنان، همه اطلاعات میدانی در فلسطین ثابت کرده است که هماهنگی امنیتی با مقامات رژیم اشغالگر، در خدمت تجاوزات این رژیم ضد ملت فلسطین بوده است.

رهبران جبهه مردمی آزادیبخش فلسطین معتقدند زمان آن رسیده است که رهبران فلسطینی اجماع کنند و به هماهنگی امنیتی پایان دهند و از توافق اسلو خارج شوند زیرا ملت فلسطین بیش از این ظلم و ستم را نمی پذیرد.

این رهبران تاکید می کنند که مقاومت در کرانه باختری موازنه قدرت جدیدی را تحمیل کرده است و در نتیجه باید دیدگاه سیاسی و مقاومت جدیدی ایجاد کرد با یکدیگر هماهنگ باشند.

رهبران جبهه مردمی تاکید کردند که مقاومت فلسطینی بخشی از محور مقاومت است و تنها راه قضیه فلسطین مقاومت به همه اشکال آن است.

کارشناسان امور اسرائیل هم می گویند تشکیلات خودگردان این گونه نیست که از رژیم اشغالگر خط بگیرد بلکه در تنگنایی واقعی قرار گرفته است و آن حملات و تجاوزات شهرک نشینان به زمین های فلسطینی است زیرا این تشکیلات در برابر این حملات ناتوان است.

این کارشناسان تاکید می کنند که تشکیلات خودگردان باید از همه قید و بندهایی که طبق توافق اسلو دست و پای فلسطینیان را بسته است، رها شود تا آنان مشت واحدی در مواجهه با رژیم اشغالگر باشند.

کارشناسان امور اسرائیل تصریح می کنند که فشار ملت فلسطین، سیاست های تشکیلات خودگردان را به زودی تغییر خواهد داد و آن را وادار خواهد کرد از همه توافقاتی که در خدمت رژیم اشغالگر اسرائیلی است، رها شود.

این کارشناسان معتقدند مقاومت در کرانه باختری بشارت دهنده وارد شدن به مرحله جدیدی است که عنوان آن مقاومت با نسلی جدید است.

رهبران کمیته های مقاومت مردمی می گویند این مردان مقاومت در کرانه باختری هستند که هزینه های دفاع از حرمت مسجد مبارک الاقصی و قدس و سراسر سرزمین فلسطین را می پردازند و این در حالی است که تشکیلات خودگردان تصمیم گرفت مصعب اشتيه و عميد طوبيه را به دستور اشغالگران بازداشت کند در حالی که بازداشت آنان فاجعه ای حقیقی است که هدف آن ضربه زدن به مقاومت در کرانه باختری است.

این رهبران تاکید کردند که مقاومت در کرانه باختری با وجود همه بازداشت ها شعله ورتر، گسترده تر و فعال تر می شود و نشان می دهد که نمی توان صدای مردان مقاومت را و در کرانه باختری خاموش کرد.

پربیننده ترین خبرها