حماس: عملیات رام الله زنگ خطر جدیدی برای اشغالگران است

حماس: عملیات رام الله زنگ خطر جدیدی برای اشغالگران است
جمعه 1 مهر 1401 - 14:16

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» در بیانیه ای عملیات قهرمانانه مبارزان فلسطینی در جنوب غرب رام الله را تبریک گفت و تاکید کرد که این عملیات زنگ خطر جدید برای رژیم صهیونیستی به حساب می‌آید.

العالم - فلسطين

جنبش حماس در بیانیه خود به ارواح شهدای فلسطینی درود فرستاد و تاکید کرد که ملت فلسطین به پروژه مقاومت با تمام ابرازهای ممکن و از جایی که دشمن صهیونیستی انتظار آن را ندارد، ادامه خواهد داد.

حماس با تاکید بر اینکه زنگ خطر در قدس اشغالی برای رژیم صهیونیستی نواخته شده است، افزود: فلسطینیان در برابر طرح‌های رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی و انجام آئین‌های تلمودی در این مکان مقدس اسلامی مقاومت خواهند کرد.

حماس از ملت مبارز فلسطین در قدس اشغالی و سراسر کرانه باختری و اراضی اشغالی ۱۹۴۸ خواستار تداوم مقاومت در برابر تروریسم رژیم صهیونیستی و حفاظت از مسجدالاقصی از طرح‌های افراطی صهیونیست‌ها شد.

رسانه های فلسطینی روز گذشته از زخمی شدن 8 شهرک نشین در عملیات شهادت طلبانه رام الله خبر دادند. گفته می‌شود یک فلسطینی با چاقو به سمت شماری از شهرک‌نشین‌ها در نزدیکی ایست و بازرسی بیت سیرا حمله کرده است. نظامیان رژیم اسرائیل به سمت این فلسطینی آتش گشوده و وی را به شهادت رساندند.

مهر

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها