راهپیمایی گسترده مردمی در محکومیت اغتشاشات اخیر+ ویدئو

جمعه 1 مهر 1401 - 13:26

مردم ایران امروز جمعه اول مهر پس از ادای نماز جمعه با برگزاری راهپیمایی های گسترده در تهران و چند شهر کشور، اعتراض خود را نسبت به حرکات هنجارشکنانه اغتشاشگران اعلام کردند.

العالم ـ ایران

نمازگزاران تهران در محکومیت هتک حرمت مقدسات و اغتشاشات اخیر پس از اقامه نماز جمعه، راهپیمایی مردمی برگزار کردند.

راهپیمایی مردمی نمازگزاران جمعه تهران در محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم به آتش کشیدن مساجد و هتک حرمت نسبت به حجاب بانوان میهن اسلامی آغاز شد.

در این راهپیمایی هزاران نفر از مردم تهران با راهپیمایی از محل برگزاری نماز جمعه در دانشگاه تهران به سمت میدان انقلاب به سردادن شعار علیه ساختارشکنان پرداختند.

در این مراسم راهپیمایی‌کنندگان با سر دادن شعارهایی چون «ملت ما بیدار است از فتنه‌گر بیزار است»، «مرگ بر منافق»، «وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر انگلیس»، «مزدور آمریکایی به جنگ دین آمده» و … انزجار خود را از اغتشاشات اخیر و هتاکی به ساحت مقدسات ابراز کردند.

مردم همچنین با سردادن شعارهایی همچون " نیروی انتظامی تشکر، تشکر"، " نیروی انتظامی حافظ امنیت است" و ... از تلاش نیروهای انتظامی و امنیتی برای برقراری امنیت قدردانی کردند.

.

.

مردم تهران در این راهپیمایی تصاویری از رهبر معظم انقلاب، سردار سلیمانی و سایر شهدای کشورمان را به همراه داشتند. برخی از راهپیمایان همچنین پرچم کشورمان را با خود همراه داشتند.

همزمان با تهران مردم انقلابی سراسر کشور نیز امروز در محکومیت اقدامات ساختارشکنانه آشوبگران تجمع کردند.

.

.

پربیننده ترین خبرها